כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

יש שם למפלגתו של ישי: 'העם איתנו'

פרסום ראשון • סופית ח"כ אלי ישי בחר שם למפלגתו: "העם איתנו" • על השם למפלגתו רמז כבר ישי בנאום היסוד של מפלגתו: "העם איתנו כי העם רוצה תורה, מסורת יהדות, ערכים, דרך ארץ ואהבת ישראל" • נמשכים המגעים בין ישי לאורי אריאל לצירוף מפלגת 'תקומה' • טרם נמצא פתרון לסוגיית הצבתה של אורית סטרוק ברשימה

יש שם למפלגתו של ישי: 'העם איתנו'

שלושה ימים לאחר הכרזת המפלגה החדשה של ח"כ אלי ישי חושף 'בחדרי חרדים', את שם מפלגתו של אלי ישי: "העם איתנו".

ההחלטה התקבלה היום (ה'), ע"י יו"ר המפלגה אלי ישי.

יצויין כי למפלגתו של ישי הצטרף בימים האחרונים, ח"כ יוני שטבון שפרש מהבית היהודי ביום ראשון והודיע על הצטרפותו למפלגה.

ביום שני השבוע נשא דברים ישי במסיבת העיתונאים עם הכרזת המפלגה וכבר אז רמז לשם המפלגה "העם איתנו" .

"אני מודיע היום על מפלגה חדשה בישראל", אמר, "שתלך בדרכו של מרן, ואני רוצה להגיד לכם שהעם איתנו, ברור לכולם שזה לא יום פשוט עבורי.

"אחרי ל"ב שנים בתנועת ש"ס, מטעמם מילאתי תפקידים רבים וחשובים בממשלות ישראל, התלבטתי רבות אבל בסוף גדולי ישראל והעם הכריעו את הכף לצאת לדרך חדשה.

"העם איתנו כי העם רוצה תורה מסורת יהדות ערכים דרך ארץ ואהבת ישראל. העם איתנו כי הוא רוצה שלום אמת עם שכנינו מתוך אהבת התורה אהבת העם עם ישראל ארץ ישראל תורת ישראל חד הוא. בשם השם נעשה ונצליח".

יצויין שהשר אורי אריאל טרם קיבל את החלטתו האם להצטרף למפלגה של ישי ועדיין מנסה להגיע להבנות עם 'בית היהודי'. שאלת הצבת אישה במפלגה החדשה היא עוד מכשול שמעכב את המו"מ בין ישי לאריאל.

ארגונים ועמותות שנעזרו בשנים האחרונות על ידי ח״כ אורית סטרוק קוראים ליו״ר תקומה אורי אריאל שלא לוותר על כהונתה. גם במועצות האזוריות ביהודה ושומרון סיפרו היום כי סטרוק הייתה הגורם הדומיננטי מאחורי הרחבת צו האלוף ליהודה ושומרון של חוק נגישות מבני הציבור לנכים במטרה לחייב את כולם להנגיש את מבני הציבור לנכים. גם יו״ר ארגון ׳מתנת חיים׳ לעידוד תרומות איברים.

גם בתנועת 'קולך' פרסמו הודעה בעקבות המגעים האחרונים בה נכתב ״תנועת קולך מצרה על כך שישנם נבחרי ציבור הרואים בשילוב נשים ברשימות לכנסת "שאלת משנה", ועוד יותר מכך - על עצם העובדה כי מדובר בכלל בשאלה. עצוב לראות כיצד נבחרי ציבור מצהירים על כוונתם להדיר נשים בצורה כה שוות נפש,כאילו אין חוק בישראל ולא מדובר בהפרה בוטה של החוק. דווקא תקופת הבחירות היא העת להוכיח כי כולם שווים בעיני החוק, ואין דין שונה למפלגות שונות. חובה על הציבור להבין כי אנשים שאינם משלבים נשים ברשימותיהם - גם לא ייצגו אותן לכשייבחרו.

דרך ארץ אורי אריאל אלי ישי הבית היהודי מפלגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד