כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
נרצחו בדם קר

מד"א למזכ"ל האו"ם: "נזכור אותך כמזכ"ל שסייע למחבלים"

אלי בין מנכ"ל מגן דוד אדום תקף את מזכ"ל האו"ם האנטישמי תומך טרור. בין כתב: "נהגי האמבולנסים שלנו נרצחו בדם קר על מושב הנהג בדרכם להציל חיים". המזכ"ל אמר כי הוא "מזועזע מהתקיפה המדווחת בעזה על שיירת אמבולנסים"

מד"א למזכ"ל האו"ם: "נזכור אותך כמזכ"ל שסייע למחבלים"
המחבלים חוררו את האמבולנס צילום: דוברות מד"א

אלי בין מנכ"ל מגן דוד אדום פרסם פוסט נגד מזכ"ל האו"ם האנטישמי תומך טרור: "הפראמדיקים שלנו נמצאו כשהם עדיין עוטים את כפפות הטיפול, כאשר מחבלי החמאס רצחו אותם. נהגי האמבולנסים שלנו נרצחו בדם קר על מושב הנהג בדרכם להציל חיים" כתב אלי בין.

בין הוסיף: "האמבולנסים שלנו, נשרפו ונפגעו מאש מחבלי החמאס כדי למנוע מהצוותים שלנו להציל חיים באמצעותם. אם כך, מדוע התקפה ברברית על צוותי רפואה ישראליים של מגן דוד אדום, הצלב האדום הישראלי, לא גורמת לך לאותה חלחלה, לעולם נזכור אותך כמזכ"ל האו"ם שסייע למחבלים, אך סירב לגנות רצח של אזרחים וצוותי רפואה ישראליים".

כזכור מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש, גינה את תקיפת האמבולנס ליד בית החולים שיפא שבעיר עזה, שבו נסעה חוליית מחבלים. "אני מזועזע, תמונות הגופות הפזורות ברחוב מחוץ לבית החולים קורעות לב, במשך כמעט חודש אזרחים בעזה, כולל ילדים ונשים, נמצאים במצור, זה חייב להיפסק" אמר גוטרש שלרגע לא גינה את הטבח שביצעו מחבלי חמאס בנהגי אמבולנס. המזכ"ל אמר כי הוא "מזועזע מהתקיפה המדווחת בעזה על שיירת אמבולנסים".

חמאס עזה מד"א מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד