כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חסר תקדים

רופאים ופרופסורים: "הפציצו את מפקדות חמאס בבתי החולים בעזה"

עשרות רבות של רופאים ופרופסורים בקריאה דחופה להפציץ את קיני הטרור ומפקדות חמאס בבתי החולים בעזה. "מקום שמהווה בית לטרור אינו בית רפואה המוגן מלוחמה"

רופאים ופרופסורים: "הפציצו את מפקדות חמאס בבתי החולים בעזה"
בורגסדורף מבקר פצועים בעזה צילום: Attia Muhammed/Flash90

באופן חסר תקדים, עשרות רבות של רופאים הצטרפו לקריאה נוקבת לבכירי מערכת הביטחון ולמקבלי ההחלטות: ,מי שמערבב בין בתי חולים ולטרור, חייב להבין שבתי החולים הם לא מקום בטוח עבורו - יש לחסל טרור בכל מקום ובכל דרך".

במכתב נאמר: "לאחר שצה"ל הזהיר את בתי החולים לחדול מהשימוש הציני הנעשה בהם, ולאחר שלכלל המטופלים עמדו אמבולנסים לקבל טיפול רפואי בדרום הרצועה - מחובתו של צה"ל להשמיד את קיני הצרעות ובתי החולים המשמשים להם למחסה - ויפה שעה אחת קודם!

מד"ר חנה קטן, רופאת נשים אשר 7 מילדיה מגוייסים נמסר: "אעשה ככל יכולתי כדי לשמור ולהגן על חיילי צה"ל ולהשיבם לשלום לביתם. חובתו של צה"ל להפציץ את המחבלים המסתתרים בבתי החולים בעזה".

המכתב המלא:

אנו החתומים מטה, רופאים ורופאות אשר עובדים במערכת הבריאות באחריות ובמקצועיות, מפצירים בזאת: ברגע שארגוני טרור רצחניים בנו כחלק בלתי נפרד מבתי החולים מפקדות רצח וטרור, במו ידיהם הם הפכו את בתי החולים למטרה לגיטימית. במשך שנים אזרחי ישראל סובלים מטרור רצחני, בעת שראש הנחש ובכירי המרצחים זוכים למחסה והגנה מוחלטת תוך שמראש הם בנו מפקדות טרור בתוככי בתי החולים מתוך הבנה כי לא יאונה להם כל רע.

לאחר טבח שמחת תורה, הנרצחים והחטופים הרבים ומעשי הזוועה מסמרי השיער שאין כאן המקום לפרטם ולהעלותם על הכתב - קיימת הסכמה מלאה במערכת הביטחון ולפיה יש להשמיד עד עפר את ארגון הטרור חמאס שהינו יותר גרוע מדעא"ש. אותו ארגון טרור רצחני אינו בוחל באמצעים ומבצע רצח אכזרי ומעשי זוועה חסרי תקדים כלפי אנשים, נשים וטף - לכן כל מקום בו מסתתרים אנשיו ו/או משמש לפעילות טרור מהווה מטרה לגיטימית להשמדה - גם אם מדובר בבתי חולים.

מי שמערבב בין בתי חולים לטרור חייב להבין שאין לו שום מקום בטוח והוא לא יכול להיאחז בקרני המזבח של בתי החולים על מנת לייצר טרור ולקבל הגנה. לרשותם עומדים אמבולנסים המפנים את המטופלים לדרום לקבלת טיפול רפואי במקום אחר. לא עוד! תושבי עזה שמצאו לנכון להפוך את בתי החולים לקיני טרור בניסיון לנצל את המוסר המערבי, הם אלה שהביאו על עצמם את השמדתם - יש לחסל טרור בכל מקום ובכל דרך. פגיעה במפקדות טרור הנמצאות בתוך בית חולים היא זכותו של צה"ל ואף חובתו. הפקרת אזרחי ישראל והגנה לרבי מרצחים רק בשל הסתתרותם בבתי חולים - לא תעלה על הדעת.

לאחר שצה"ל הזהיר שוב ושוב את בתי החולים לחדול מהשימוש הציני הנעשה בהם עבור טרור ולאחר שכלל האזרחים התבקשו לפנות את האזור לאור הימצאות מחבלים בו, יש חובה להשמיד את קיני הצרעות ובתי החולים המשמשים להם למחסה ויפה שעה אחת קודם.

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד