ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"מעורר דאגה"

הבת החורגת של סגנית נשיא ארה"ב מגייסת מיליוני דולרים לעזה

הבת החורגת של סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס משתפת קישורים לגיוס כספים לעזה, על רקע המלחמה. חבר פרלמנט רפובליקני בניו ג'רזי: "זה מעורר דאגה עצומה ואני מוצא את זה מתועב"

הבת החורגת של סגנית נשיא ארה"ב מגייסת מיליוני דולרים לעזה
מחבל בעזה צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

הניו יורק פוסט מדווח: הבת החורגת של סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס, אלה אמהוף, עוזרת לגייס כספים לעזה והצליחה עד כה לגייס כ-8 מיליון דולר, דרך חשבונות הרשתות החברתיות שלה בהם יש לה מאות אלפי עוקבים.

גורמים פוליטיים בארה"ב תקפו את ביתה של סגנית הנשיא על כך שהתעלמה מהטבח הנורא ב-7 באוקטובר, ובחרה לגייס כספים לעזה מבלי להתייחס לרצח וחטיפת הישראלים.

חבר הפרלמנט הרפובליקני בניו ג'רזי ג'ף ואן דרו אמר: "זה מעורר דאגה עצומה ואני מוצא את זה מתועב. אם להיות כן, אני די המום מזה. זה מטריד במידה המקסימלית". ואן דרו, חבר הוועדה לביטחון פנים בבית הנבחרים, הוסיף שאנשי חמאס יוכלו לגנוב כל "מזומן הומניטרי" שייכנס לעזה.

לפני מספר ימים אמרה האריס עצמה: "לא נטיל על ישראל שום תנאי לתמיכה שאנו נותנים לה כדי להגן על עצמה. אנחנו נמשיך לעמוד על זכותה של ישראל להגן על עצמה, ובואו נהיה ברורים - ולעולם לא נשכח מה קרה ב-7 באוקטובר - אז נטבחו 1,400 חפים מפשע, בהם צעירים שפשוט השתתפו בפסטיבל".

חמאס עזה ארצות הברית מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד