י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
לאחר פיגועי ה-7 באוקטובר

אנשי דת רדיקליים נשאו נאומי טרור משולהבים ברחבי בריטניה

אנשי דת מוסלמים רדיקליים נשאו דרשות שנאה לאחר פיגועי ה-7 באוקטובר. אימאם בעיר אולדהאם בבריטניה ביקש מאללה "לפטור אותנו מהיהודים, הגזלנים, המדכאים והתוקפים"

אנשי דת רדיקליים נשאו נאומי טרור משולהבים ברחבי בריטניה
שיירת טנדרים של חמאס צילום: Atia Mohammed/Flash90

אנשי דת מוסלמים רדיקליים ממשיכים לשאת נאומים מלהיבים ברחבי בריטניה בעד טרור לאחר אירועי ה-7 באוקטובר.

באחת הדוגמאות, הקלטה שפורסמה ביוטיוב על ידי מסגד המדינה והמרכז האסלאמי בעיר אולדהאם נראה אימאם המבקש מאללה "לתת ניצחון לאחינו בפלסטין ובעזה. אלוהים יפטור אותנו מהיהודים, הגזלים, המדכאים והתוקפים".

הוא הוסיף כי הפלסטינים "נקרעים לגזרים" על ידי "היהודים הגזלים, השונאים הלא צודקים, האחים של הקופים", בעוד שהעזתים "מבצעים ג'יהאד כדי לשמר את גאוות המוסלמים".

במסגד בעיר נורת'המפטון ובמרכז האסלאמי, חמש דקות הליכה בלבד מהקהילה היהודית של נורת'המפטון, אימאם ביקש מאללה "להרוס את היהודים הגזלנים ולהרוג אותם, אל תתן לאף אחד מהם כלום, הפכו אותם לשלל מלחמה עבור המוסלמים".

גם כלי תקשורת איסלאמיסטיים בבריטניה תומכי טרור, חלקם חגגו את המהומה האנטישמית בדאגסטן ברוסיה בשבוע שעבר אז מפגינים חיפשו יהודים לבצע בהם לינץ. הדרשות היו מטרידות במיוחד, כאשר רבות ניתנו בקרבת בתי הכנסת, כך דיווח העיתון היהודי הבריטי ג'ואיש כרוניקל.

תפילות לניצחון שבו ישראל "תושמד על מנת לאפשר לפלסטינים להיות משוחררים" נאמרו במערב לונדון, קילומטרים ספורים מבית הכנסת אילינג יונייטד.

מטיף במסגד בברמינגהם אמר שבעוד "המתים שלנו יהיו בגן עדן, שלהם יהיו באש היוקדת של הגיהנום, שם אללה אומר, בכל פעם שהעור שלהם נשרף להחליף את העור כדי שיוכלו לטעום את העונש מחדש".

במסגד בברדפורד טען מטיף מוסלמי שהיהודים הם אומה ש"משקרת כל הזמן", והוסיף: "אנחנו שומעים על זוועות שהאחים ביצעו נגד היהודים. ואנחנו רואים את השקרים האלה. למה אנחנו רואים את השקרים האלה? כי זו הייתה המגמה של היהודים לשקר פעם אחר פעם על מה שהמוסלמים עושים בפלסטין ובפרט בעזה".

 

חמאס עזה הסתה בריטניה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד