ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
ומה יהיה ההישג המבצעי

תחת איום הרחפנים והמטענים: תיעוד נדיר מלב הלחימה בעזה

הפרשן הצבאי של 'כאן חדשות', רועי שרון, התלווה למפקד חטיבת הנח"ל במרחב הלחימה בכפר אל-עטטרה - סמוך לקו החוף של עזה, ראה מקרוב את הפעילות, ההישגים וגם רגע אימתני של רחפן חמוש ששיגר חמאס לעברם

תחת איום הרחפנים והמטענים: תיעוד נדיר מלב הלחימה בעזה
הפעילות הקרקעית בעזה צילום: דובר צה"ל

קבוצת כתבים צבאיים נכנסה לראשונה לתוך רצועת עזה כדי לראות מקרוב היכן ואיך נלחמים לוחמי צה"ל בחמאס. איך נראה השטח אחר הקרבות בימים האחרונים. העיתונאים חוו על בשרם את רגעי האימה והחרדה על אדמת הטרור האימתנית.

בין הכתבים, היה רועי שרון, הפרשן הצבאי של 'כאן 11' שתיעד וראיין מפקדים וקצינים בשטח. שניות ספורות חלפו מההגעה למרחב הלחימה של חטיבת הנח"ל בכפר אל-עטטרה שבעומק הרצועה, ועד לקבלת הפנים - רחפן חמוש ששיגר חמאס, שזוהה מייד על ידי הלוחמים והושמד.

עם העלייה לרכב המשוריין, אחד המפקדים הזהיר מפני איום הרחפנים החמושים שמפעיל חמאס נגד כוחות צה"ל. במהלך הנסיעה בנמר, נגמ"ש המרכבה, הלוחמים סרקו את הציר ללא הרף, סמוך לקו החוף של עזה. אוגדה 162 של חטיבת הנח"ל פועלת כבר שבוע בתוך שטח הרצועה, בפיקודו של אל"מ יאיר צוקרמן, שהחליף את אל"מ יהונתן שטיינברג, שנהרג בהיתקלות ב-7 באוקטובר.

בניין ממולכד פוצץ על ידי כלי טיס של חיל האוויר, פטריית עשן כיסתה את האזור. כוח חטיבת הנח"ל באל-עטטרה יקבל בקרוב את המשימות הבאות שלו וימשיך דרומה. הפעולה הקרקעית צפויה להימשך עוד שבועות רבים. בינתיים מפקד חטיבת הנח"ל סיפר - מה יהיה ההישג המבצעי של כל זה?

כאן 11 עזה מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד