כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
הקריב את עצמו

אביו של הקצין הגיבור: "איבדנו ילד גיבור, אמו שבורה, אשתו שבורה"

עימאד, אביו של סלמאן חבקה ז"ל שנפל בקרב ברצועה: "עד ה־7 באוקטובר היה הגיבור של המשפחה, עכשיו כל המדינה יודעת מיהו". ראש מועצת יאנוח ג'ת הגיב: "לקבל החלטה שמתקנים את חוק הלאום לגבי החיילים בעדה הדרוזית"

אביו של הקצין הגיבור: "איבדנו ילד גיבור, אמו שבורה, אשתו שבורה"
סא"ל סלמאן חבקה צילום: דובר צה"ל

סא"ל סלמאן חבקה בן ה-33 מיאנוח ג'ת, מג"ד 53 בעוצבת הברק, נהרג בליל רביעי האחרון במהלך קרב בצפון רצועת עזה, והוא הקצין הבכיר ביותר שנפל מאז תחילת התמרון הקרקעי בשטחי הרצועה.

עימאד, אביו של סלמאן ז"ל, תיאר לאודי סגל וענת דוידוב ב-103FM את תחושותיו בעקבות סיפור הגבורה שהפך לטרגדיה. "איבדנו ילד מקסים, גיבור", טען. "הוא הקריב את עצמו ועל זה שילם בחייו. עד השבעה באוקטובר בני היה גיבור רק של המשפחה, אחרי הוא התפרסם בזכות המעשים האמיצים שלו. עכשיו כל המדינה והעולם יודעים מיהו סלמאן. הוא אמר שימשיך כמה שהוא יכול, צפו לו עתיד זוהר מבחינה צבאית, לצערנו זה לא נמשך".

לשיחה הצטרף מודי סעד, ראש מועצת יאנוח ג'ת, וסיפר עליו. "יש לממשלה הזדמנות גדולה גם לשמור על הבית בפנים, ולקבל החלטה שמתקנים את חוק הלאום לגבי החיילים בעדה הדרוזית", הבהיר. "זה הזמן. אני קורא לרה"מ, לממשלה ולחברי הכנסת לעמוד מאחוריו ולקבל החלטה".

חמאס עזה דרוזים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד