ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
מאבק על דעת הקהל

נציגויות ישראל בעולם יקרינו את סרט זוועות החמאס

שר החוץ אלי כהן הנחה את כלל נציגויות ישראל בעולם לקדם הקרנת סרט של זוועות החמאס בפרלמנטים ברחבי העולם, מול נציגי תקשורת מרכזיים, משפיענים ומקבלי החלטות. סרט זוועות החמאס הוקרן, עד כה במספר רב של נציגויות מרכזיות בהן וושינגטון, ברלין, לונדון, טוקיו

נציגויות ישראל בעולם יקרינו את סרט זוועות החמאס
הפרעות בקיבוץ בארי צילום: יניב נדב, פלאש 90

חברי הפרלמנטים בעולם יוזמנו לצפות בסרטון הזוועות של החמאס. שכל העולם יראה ויפנים: שר החוץ אלי כהן הנחה את נציגויות ישראל בעולם להקרין את סרט זוועות החמאס, בשיתוף פעולה עם דובר צה"ל, בפרלמנטים, ובפני נציגי כלי תקשורת מרכזיים ומשפיענים.

הסרט מביא תיעוד קשה וגרפי של מעשי הטבח של חמאס בנשים, ילדים ובמשפחות שלמות. בין הנציגויות המרכזיות שכבר הקרינו את הסרט: וושינגטון, ברלין, לונדון וטוקיו.

שר החוץ אלי כהן: "מפלצות האדם של החמאס תיעדו את הזוועות שהם ביצעו נגד אזרחינו מתוך התפארות לא אנושית. אנחנו נספר לכל העולם, באמצעות הצגת סרט, שמאגד קטעים מהתיעוד שלהם עצמם, על האכזריות הבלתי נתפסת של מחבלים צמאי דם, שפגעו במשפחות שלמות וחגגו את האלימות הקשה. 7 באוקטובר הוא יום שחור בהיסטוריה של מדינת ישראל, אנחנו אף פעם לא נשכח את מה שהתרחש ביום הזה ונדאג שגם העולם ידע בדיוק מיהו ארגון הטרור חמאס, הגרוע יותר מדעאש".

 

אלי כהן חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד