י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כלים להעצמה

כך תלמדו לצמוח ולהשפיע מתוך האתגר

אנשים מוצאים בכם אוזן קשבת? אתם הכתובת בשעת משבר? בוחרים לצמוח ולהשפיע? דווקא עכשיו אתם יכולים להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמכם ולהפוך את המשבר לאתגר ולהשפיע. קורס הדגל של מרכז אלון בניהול צביקה עידן יוצא לדרך בקרוב!

כך תלמדו לצמוח ולהשפיע מתוך האתגר
קורס ייחודי לגברים צילום: יח"צ

ההרגשה שהקרקע נשמטת מתחת לרגליים מעלה אינסוף סימני שאלה וחוסר וודאות עמוק עלינו ועל הסובבים אותנו, מה שמשפיע באופן ישיר על הביטחון והערך העצמי ומעלה תחושות קשות ורגשות מודחקים ביתר עוצמה.

הרבה אנשים מתמודדים וצריכים עזרה. מחפשים כלים להעצמה, מבקשים להתעלות על המצב הרגעי או המתמשך הזה, לצאת ממצבי לחץ, חרדה וחוסר הביטחון העצמי ולממש את עצמם כך שיהיו הגרסה הכי טובה של עצמם. רבים אחרים מייחלים לשינוי מנטלי, אישי, משפחתי או מקצועי, אך אינם מגיעים אליו, בגלל הרגלים ישנים, חששות, וחוסר אמון בעצמם. יותר ויותר מעידים כי הם חוששים מהעתיד ודואגים ליום שאחרי - איך ישקמו את החוסן שלהם? מה יסייע להם לחתור קדימה באמון, בתקווה ובאמונה? אם גם אתם מזדהים עם הדברים, דעו שעוד רבים כמוכם מרגישים כך.  

האם יש דרך לשינוי ושיפור איכות החיים? האם ניתן לעזור לעצמנו ולאחרים, להעצים את ההיבט המנטלי, להאמין בעצמנו, לצאת מאזור הנוחות ולהמריא למקום טוב יותר למרות המציאות השלכותיה העתידיות? 

אם גם אתם חולמים לעזור לאנשים בתקופת משבר, היום יותר מתמיד זה הזמן המתאים לקבל את הכלים המקצועיים, ולהיות מסוגלים לטפל בעצמכם ובאחרים במצבים רגשיים של מתח וחרדה, כעס ועצבים, חוסר ביטחון עצמי ומימוש עצמי והגשמת מטרות, ולרכוש מקצוע עם שליחות, כזה שמאפשר לאנשים להגיע לתוצאות משמעותיות ולשפר את איכות חייהם. גם אתם יכולים ליהנות מקריירה של מקצוע עם נתינה, השפעה והעצמה, בקורס שייפתח בשבועות הקרובים במרכז אלון עם צביקה עידן.

רוצים גם אתם לקבל שיחת ייעוץ ללא עלות? הירשמו עכשיו >> 

אלפי בוגרים ובוגרות שעברו קורס הכשרת מאמנים מקצועית אצל ה'מאסטר של המאמנים' - צביקה עידן,  משתפים על שינוי משמעותי באיכות החיים האישיים והמקצועיים שלהם:

"הקורס של צביקה משנה חיים, גם בבית וגם בעסק, זה נותן יכולת להסתכל אחרת על החיים, וכלים נכונים גם איך להתמודד עם כל מיני בעיות וקשיים".

"צביקה הוא קודם כל דוגמא אישית, החיוך, וגם בהעברה של השיעור והתכנים".

"החיים האישיים שלי השתנו וגם התלמידים שאני מלמד- השתמשתי בכלים המטורפים שקיבלתי והם חוו שינויים מפתיעים." 

"עשיתי שינוי משמעותי מאוד בחיים, הקורס נותן כלים כל כך משמעותיים, ראיתי שמי שמיישם והולך לפי הקואצ'ינג והNLP-, אין בעיה בחיים שהוא לא יוכל להתמודד איתה! אני רואה את זה עם העובדים שתחתיי והמנהלים שמעליי, זה עובד 100%, גם במקרים הכי קשים."

ועוד יותר מזה - אנחנו לגמרי אתכם, ולכן מציעים היום לתקופה מוגבלת - בונוס מיוחד - שיחה אישית בחינם עם צביקה עידן לבדיקת התאמה לקורס ומה תוכלו להשיג עבור עצמכם. לחצו על הקישור>>>

אז איך זה קורה?

הדרך עוברת בתהליך ממוקד וקצר, ברור ומקצועי, אותה מתווה לנו מרכז אלון, בניהולו ובהנחייתו האישית של צביקה עידן- מאמן אישי מוסמך בכיר מטעם לשכת המאמנים, ומסטר וטריינר NLP. מרצה עם ניסיון של אלפי שעות הוראה במקומות שונים ומייסד שיטת ההוראה הבלעדית, קואצ'ינג בשילוב NLP .

אימון אישי הוא תהליך למידה המעצים את האדם למצות את הפוטנציאל שלו ולשפר משמעותית ולאורך זמן את הביצועים וההישגים האישיים והמקצועיים שלו. בקורס התלמיד מקבל את הכלים והידע הן לחייו האישיים והמשפחתיים והן עבורו כמאמן אישי מקצועי ומוביל אנשים לשינוי משמעותי בחייהם בתהליך קצר וממוקד, למימוש חלומותיהם והשגת מטרות שלא השיגו עד היום.

לפי שיטתו הבלעדית של צביקה כבר יותר מ-17 שנים, הוא משלב בין הקואצ'ינג, שהוא האימון האישי הקלאסי, שעובד על כל המרחב הרגשי, לבין שיטת ה-NLP, שעובדת דרך התת מודע. ורבים אומרים שהשיטה הכתה גלים במגזר החרדי כך ששינתה באופן מהותי את חייהם של עשרות אלפים המפיקים תועלת יומיומית מהכלים שקיבלו באופן ישיר ובאופן עקיף מבוגרי הקורסים. כאשר יש לך עוצמה, ביטחון עצמי ושלמות עצמית השמיים הם הגבול.

הכלים שתקבלו בקורס נוגעים ברבדי החיים השונים, החל משיפור התקשורת הבינאישית, ההתפתחות האישית, שיפור ההורות והזוגיות, וכלה בטיפול בחסמים שונים בחייהם, לצד רכישת כלים למוטיבציה וניהול צוות. רבים מהם הופכים למאמנים מצליחים בעלי מקצוע מתגמל, עם שליחות, נתינה ומלא סיפוק.

רוצים גם אתם לעבור שינויי שאתם מייחלים לו? רוצים גם להיות מנהיגים ולהוביל אנשים לעשות שינוי משמעותי בחייהם ולהתקדם? כנסו >>

בעזרת הקורסים עם צביקה עידן, מעגל ההשפעה בציבור  החרדי הולך ומתרחב בהתמדה, ואנשי המקצוע שהוכשרו בקורסים, מהווים שליחים נאמנים ואיכותיים עבור בני משפחותיהם ועבור מתאמנים ותלמידים של אנשי חינוך רבים.

גם אם המציאות לא מאירה לכם פנים, ואתם מחפשים את הדרך לשינוי ולמהפך, גם אם אתם רק רוצים לשדרג אי אילו עניינים בחיים, וגם אם אתם שואפים לרכוש מקצוע מתגמל ומלא שליחות, בקורס הממוקד, בעזרת מספר צעדים ברורים ומדויקים, החיים שלכם יכולים להשתנות. כי גם אתם מסוגלים לאפשר לעצמכם יותר, לפגוש את עצמכם בגרסה המשודרגת של עצמכם, לדעת לנהל קונפליקטים, ליצור השפעה על אחרים, להתגבר על חסמים ולהגיע רחוק, הרבה יותר ממה שחלמתם…

משינוי אישי למקצוע עוצמתי

הקורס של צביקה עידן פונה למגוון קהלים והוא אף חוצה חוגים, גילאים ומגדרים, עם קורסים נפרדים ומותאמים לגברים ולנשים. עד היום למדו ב"מרכז אלון" אלפי תלמידים/ות ביניהם זוגות שלמדו בו זמנית בקורסים הנפרדים, שאומרים שקיבלו שפה חדשה בכל הקשור לגידול הילדים וחיי המשפחה.

מי התלמידים שלנו? ומי יכול להיתרם מהקורס? 

אנשי חינוך, מנהלים, אנשי מקצוע מתחום הטיפול- כל אלו משדרגים את יכולותיהם ורוכשים כלים נוספים, מודלים וגישות בתחום האימון האישי והNLP. מנהלים ואנשי מפתח בארגונים פרטיים וציבוריים שמעוניינים להעצים את עובדיהם ולהנחיל את תרבות האימון בארגון שלהם.
וכמובן, כל מי שרוצה "לעשות לביתו" ולעצמו בתחומי מערכות יחסים, העצמה אישית, השגת מטרות אישיות והגשמת יעדים.

מעוניינים לשמוע עוד פרטים על הקורס שייפתח בחודש הקרוב? רוצים לבחון את ההתאמה שלכם לעשות את הצעדים הנכונים לחיבור של המשאבים שבכם ולבחון את ההתאמה שלכם לקורס במרכז אלון ?

מיוחד לתקופה זו- לתקופה מוגבלת! שיחה אישית בחינם עם צביקה עידן, בה תוכלו להתייעץ לדעת מה מתאים לכם ואיך תוכלו  לממש את עצמכם  עם הכלים מהקורס הזה. שימו לב!!! מספר השיחות מוגבל. השאירו כאן פרטים ואנו נשוב אליכם.

רוצים גם אתם לקבל שיחת ייעוץ ללא עלות? הירשמו עכשיו >> 

צביקה עידן קואוצ'ינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד