י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ככה תעשו את זה!

המאמנת האישית חושפת את רזי המקצוע שעזר לה וגם לאחרים "החיים שאחרי הם לא אלה של לפני"

רחל, בוגרת תוכנית הקואצ'ינג של המאסטר צביקה עידן, משתפת ברגע המפנה ששינה את חייה ומסבירה מדוע המקצוע הזה הוא הרבה מעבר ל'ביזנעס' טהור • אל תחמיצו

המאמנת האישית חושפת את רזי המקצוע שעזר לה וגם לאחרים "החיים שאחרי הם לא אלה של לפני"
צביקה עידן צילום: יח"צ

כשהאדמה רועדת תחת רגלנו אנו מחפשים את האנשים הנכונים שיהיו שם בשבילנו. דווקא בשעת משבר ניתן להצמיח יכולות וכלים שלא היינו מודעים אליהם. בזמני חירום כמו בימי שגרה, כל אחד ואחת מאיתנו חווים קשיים שונים, אם זה החשש, החרדה והדאגה מהעתיד, אם טראומות שונות ואם אתגר בחינוך הילדים, קושי במשפחתיות - זוגיות, חוסר ביטחון עצמי, מערכות יחסים מורכבות ולעתים מספר קשיים המשתרגים אחד בשני בו זמנית.

הבשורה המשמחת היא כי יש מקום בו ניתנות תשובות לשאלות, ושם אפשר להתגבר על האתגרים. מקום בו הכל יכול לקרות! ובגדול!

אם גם את מרגישה שאנשים מוצאים בך אוזן קשבת? את הכתובת בשעת משבר? בוחרת לצמוח ולהשפיע? דווקא עכשיו את יכולה  להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמך  ולהפוך את המשבר לאתגר ולהשפיע. ההרשמה בעיצומה לקורס הדגל של מרכז אלון עם צביקה עידן

השאירי פרטים ותתחילי ליצור את השינוי בחייך >>>


אלפי בוגרים ובוגרות שעברו קורס הכשרת מאמנים מקצועית אצל ה'מאסטר של המאמנים' - צביקה עידן, משתפים על שינוי משמעותי באיכות החיים האישיים והמקצועיים שלהם. 

בונוס מיוחד לתקופה זו - שיחה אישית בחינם עם צביקה עידן לבדיקת התאמה לקורס ומה תוכלו להשיג עבור עצמכן. לחצו על הקישור. 

בקורס הן זכו לקבל כלים חיוניים להתפתחות אישית, בעזרתן חוו שיפור משמעותי ומעשי במגוון תחומים, בין היתר: תקשורת בין אישית, העצמה בהורות ובזוגיות, כלים להגברת מוטיבציה, הכשרה לניהול צוות ויכולות מתקדמות לפתרון קונפליקטים.

עשרות נשים מעידות, "החיים שאחרי הקורס הם לא אלו שלפניו".

"הייתי בתקופה לא טובה לפני שהתחלתי את הקורס. בית ריק. הילדים כבר גדלו. אין לי מושג מה לעשות עם החיים שלי. אין לי כיוון מקצועי מתאים. ובהתאם תחושת הריקנות והדיכאון...

ההחלטה ללמוד אצלכם הייתה הכי חכמה בחיים שלי. כי חוץ מהחומר הכי מרתק שהועבר בצורה הכי יפה ומעניינת בעולם, וחוץ מזה שהפכתי להיות מאמנת ממש מקצועית..

זה נתן לי תקווה שיש לי סיכוי לעשות משהו עם עצמי. זה הפיח בי חיים. פשוטו כמשמעו. הרגישות והמקצועיות של שניכם נתנו הרגשה כל כך טובה!!!"

"קורס מדהים, יעיל, נכון וחשוב. מסביר שאפשר מהבלתי מצוי להגיע לרצוי. מרחיק את הכעסים הוויכוחים, מלמד על שיח תקשורת, פיתוח מערכות יחסים טובה, ומלמד שתמיד אפשר לשנות להחליף מחשבה, כי מחשבה יוצרת מציאות".

"אותי זה חיזק העצים החכים! להגיע אל המטרה ... והכלים נמצאים באמון ! הצלחתי להפטר מכמה אמונות מגבילות שהיו לי במשך תקופה ארוכה, יצאתי מהכלא לחופשי".

מהו סודה של השיטה? לפי שיטתו הבלעדית של צביקה כבר יותר מ-17 שנים, הוא משלב בין הקואצ'ינג, שהוא האימון האישי הקלאסי, שעובד על כל המרחב הרגשי, לבין שיטת ה-NLP, שעובדת דרך התת מודע. ורבים אומרים שהשיטה הכתה גלים במגזר החרדי כך ששינתה באופן מהותי את חייהם של עשרות אלפים המפיקים תועלת יומיומית מהכלים שקיבלו באופן ישיר או דרך בוגרים/ות. כאשר יש לך עוצמה, ביטחון עצמי ושלמות עצמית השמיים הם הגבול.

זרקור למקצוע שכולו שליחות

הפעם בחרנו להעניק זרקור מיוחד על אמא שחשה ריקנות בחייה ומצאה פתח בעזרת המסלול הייחודי של צביקה עידן. רחל (שם בדוי), בוגרת בית הספר של צביקה עידן מעידה כי הקורס היווה עבורה רגע מפנה בחייה. "הייתי בתקופה לא טובה לפני שהתחלתי את הקורס", מספרת בפתיחות. "הילדים כבר גדלו והבית היה ריק והרגשתי שאין לי כיוון ודרך בחיים שלי. זה הותיר בי תחושת ריקנות ודכדוך".

רחל הצטרפה למסלול הנשים של בית הספר, המתקיים במכללת "מרכז אלון" להכשרת מאמנים ומאז מודה כל יום על הצעד החשוב והמשמעותי ביותר שעשתה. הקורס מועבר בצורה מכבדת מאד, תוך כבוד, הבנה והתאמה לציבור החרדי בכלל והנשים בפרט. צביקה זמין לגמרי לשאלות במהלך השיעור ומצליח באופן סבלני במיוחד להתייחס גם לקהל הפרונטלי וגם לאלו שבזום. לא מובן מאליו בכלל.

 "ההחלטה ללמוד שם הייתה הכי חכמה בחיים שלי", מציינת בסיפוק. "שמעתי הרבה הרצאות בחיי ולמדתי ממרצים שונים אבל צביקה מסביר את הדברים בצורה מושלמת, הכי פשוטה ומובנת ועם זאת ברמה גבוהה. אני מאוד נהנית מהלמידה ממנו וחשים את הניסיון וחוכמת החיים העשירה שיש לו. השיעורים מועברים מתוך כבוד לזמנן של התלמידות, לערכיהן ולאורח חייהן".

"כבר תוך כדי הלימודים, הבנתי שיש לי סיכוי אמיתי לעשות משהו משמעותי עם עצמי". היא מוסיפה. "זה הפיח בי חיים פשוטו כמשמעו. השיטה הזאת מסייעת לך לפרוץ את תקרת הזכוכית ומעניקה לך תחושה של צמיחה והתפתחות בו זמנית. והכל בזכות צביקה והתהליך המדהים שמעניק הקורס!"

סוד נוסף של הצלחת בית הספר טמון באופן ניהול המרכז. ברגישות ובמקצועיות ובאווירה משפחתית, על ידי צביקה ואשתו עדנה, שנותנת לנו התלמידים/ות את מיטב תשומת הלב עד הפרטים הקטנים ביותר. בקורס משולבות גם מרצות בכירות בתחום.  "הרגשתי בטחון שאני במקום הנכון כדי לקבל את המקסימום בדרך להיות מטפלת טובה בע"ה", משתפת טובי.

השאירי פרטים ותתחילי ליצור את השינוי בחייך >>>

מה הדבר שהכי מספק אותך בעבודה כיום?

"לחולל שינוי בחיים של אנשים. בתור אחת שעברה תהליך דומה, זה אפילו מקבל משמעות נוספת מבחינתי. בחיים האישיים קיבלתי עוצמה פנימית. בהירות, רוגע ושלווה".

"מרכז אלון זה המקום לכל מי שרוצה להתמקצע בעבודתו ולמעוניינים למצוא מקצוע חדש עם תחושת שליחות ומשמעות. במיוחד בימים מאתגרים אלה".

בקורס משתתפות תלמידות ממגוון עיסוקים כמו: נשות חינוך ומנהלות, עצמאיות, מדריכות כלות, מטפלות בתחום הנפש, יועצות ועוד. הלימוד בקורסים נפרדים ומותאמים לגברים ולנשים, ביניהם בני זוג שאומרים שקיבלו שפה חדשה בכל הקשור לגידול הילדים וחיי המשפחה. מעוניינת לשמוע עוד פרטים על הקורס שייפתח בחודש הקרוב?  רוצה לעשות את הצעדים הנכונים לחיבור של המשאבים שבך, ולבחון את ההתאמה שלך לקורס?

מיוחד לתקופה זו- לתקופה מוגבלת! שיחה התאמה אישית בחינם עם צביקה עידן, בה תוכלי להתייעץ ולדעת מה מתאים לך ואיך תוכלי לממש את עצמך  עם הכלים מהקורס הזה. שימי לב!!! מספר השיחות מוגבל. השאירי כאן פרטים ואנו נשוב אליך.

הירשמי עכשיו >>

צביקה עידן קואוצ'ינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד