כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בעקבות הסערה

הנהגת רע"מ דורשת מהח"כית שהכחישה את הזוועות להתפטר

הנהגת רע"מ דורשת מחברת הכנסת אימאן חטיב יאסין שהכחישה את הזוועות להתפטר. שר המשפטים לוין: "הנחיתי את אנשי המקצוע במשרד המשפטים לגבש הצעת חוק שתאסור את הכחשת הטבח"

הנהגת רע"מ דורשת מהח"כית שהכחישה את הזוועות להתפטר
שר המשפטים יריב לוין צילום: באדיבות המצלם

לאחר דבריה המזעזעים של חה"כ אימאן חטיב יאסין מרע"מ, שהכחישה את הזוועות שנעשו ביישובי עוטף עזה, הודיעה הנהגת רע"ם לחה"כ שאין לה מקום ברשימתה לכנסת ודרשה ממנה להתפטר באופן מידי. 

כזכור, חברת הכנסת אימאן חטיב יאסין (רע"מ) הכחישה בריאיון לערוץ כנסת את הזוועות שנעשו במתקפת הטרור של חמאס על יישובי העוטף בשמחת תורה ואמרה: "לא שחטו תינוקות".

הח"כית טענה כי לפחות ממה שדובר צה"ל מציג בסרטון הזוועות של אירועי ה-7 לאוקטובר אין תיעוד של שחיטת תינוקות ושל אירועי זוועות נוספים.

כשנשאלה האם צפתה בכלל בסרטון שהוקרן בשבוע שעבר לחברי הכנסת הודתה שלא נכנסה לצפות בו, אבל אמרה כי לפי מה ששמעה מ"מקור ראשון" לא נראה ששחטו תינוקות. לדבריה, "לו היו שחיטת תינוקות, זה היה מביש".

שר המשפטים יריב לוין הגיב: "הזדעזעתי מדבריה החמורים של ח״כ אימאן ח׳טיב יאסין, שיש בהם משום הכחשה של הטבח הנורא שביצעו מחבלי חמאס ב-7.10".

לוין הוסיף: "כבר לפני מספר ימים, עוד בטרם הדברים של ח״כ ח׳טיב יאסין, הנחיתי את אנשי המקצוע במשרד המשפטים לגבש הצעת חוק שתאסור את הכחשת הטבח ותקבע ענישה מחמירה למי שיעשה כן".

מלחמת חרבות ברזל מנסור עבאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד