ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
כביש הדמים

אב ובנו נהרגו בתאונה בשומרון; ילדה נפצעה קשה

אב ובנו נהרגו כתוצאה מתאונה קשה שאירעה בכביש 505 בסמוך לצומת מגדלים, ילדה בת 5 נפצעה קשה | נבדק חשד שהתאונה אירעה בעקבות זריקת אבנים 

אב ובנו נהרגו בתאונה בשומרון; ילדה נפצעה קשה
התאונה הקשה צילום: דוברות מד"א

לוחמי אש מתחנה אזורית שומרון פעלו בשעות הצהריים (ראשון) לחילוץ לכוד בתאונת דרכים בכביש 505 בשומרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותם של גבר כבן 40 וילד כבן 3, עם פגיעות רב מערכתיות, ופינו לבית החולים 4 פצועים, בהם: ילדה כבת 5 במצב קשה עם חבלת ראש, ילדה כבת 8 במצב בינוני, עם חבלות בראש ובגפיים, ו-2 קל. בוחני התנועה של המשטרה בודקים את החשד כי הרכב התהפך בעקבות זריקת אבנים.

רב רשף אופיר לוי מפקד המשמרת סיפר: "זיהינו זירה קשה, בה שני כלי רכב פרטיים במרחק של כמאה מטרים האחד מהשני עם סימני פגיעה קשים. מייד התחלנו בפעולות חילוץ אשר נמשכות גם ברגעים אלו ממש, עקב עוצמת הפגיעה ומורכבות החילוץ."

פראמדיק מד"א נריה תקוע וחובש רפואת חירום במד"א שחר אלוילי הוסיפו כי "בסמוך נמצא ילד כבן 3, שניהם היו מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה וסבלו מפגיעות רב מערכתיות ולא נותר לנו אלה לקבוע את מותו במקום.

בנוסף הענקנו טיפול רפואי ל-4 פצועים, ילדה כבת 5 סבלה מחבלת ראש קשה ופונתה על ידי כוח רפואה של צה"ל לבי"ח במצב קשה, ילדה כבת 8 סבלה מחבלות בראש ובגפיים ופונתה במצב בינוני לבי"ח, ועוד 2 פצועים פונו במצב קל".

 

 

יהודה ושומרון תאונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד