י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
תומך טרור ומסית

משטרת בריטניה פיטרה יועץ אנטישמי ששר "מהנהר ועד הים"

משטרת המטרופולין הבריטית פיטרה יועץ אנטישמי ותומך טרור שהוביל קריאות 'מהנהר ועד לים' בעצרת למען חמאס. המשטרה פיטרה את היועץ לאחר שתיעודים בהם הוא נראה שר שירים שקוראים להשמדת ישראל, עוררו זעם

משטרת בריטניה פיטרה יועץ אנטישמי ששר "מהנהר ועד הים"
שוטרים בבריטניה צילום: pexels

אטיק מאליק יו"ר פורום הקהילות המוסלמיות בלונדון, לקח חלק בהפגנת תומכי חמאס והוביל קריאת 'מהנהר ועד לים' בעצרת פרו- פלסטינית. מאליק שמכהן כיו"ר פורום הקהילות המוסלמיות בלונדון, עזר למשטרה לעצב את המדיניות והנוהל של המשטרה עם שירות הביון הסקוטלנד יארד.

ה"דיילי טלגרף" חשף קטעים משנת 2021 שהראו את האיש שר שירים אנטישמיים וקרא להשמדת ישראל.

בתיעודים, מאליק נראה מחזיק מיקרופון ואומר לקהל: "אנחנו הולכים לערוצי הטלוויזיה BBC ול-ITV, האם אנחנו רואים את זה? לא, אנחנו לא. אתם צופים ב'סקיי ניוז', אנחנו רואים את זה? לא".

הוא המשיך: "אפילו במדיה החברתית מה שאנחנו רואים זה שהפוסטים עולים באינסטגרם, לינקדאין, פייסבוק, והם נמחקים. מה שקורה זה צנזורה עולמית של הציונים, צנזורה עולמית כדי להשתיק אותנו".

לאחר מכן הוא הוביל את הקהל הפרו-פלסטיני עם פזמון 'מהנהר ועד לים'. "שחרור פלסטין מהנהר עד לים" הוא "החלום הגדול" של הפלסטינים, המטרה השמדת ישראל".

משטרת המטרופולין מסרה כי יו"ר פורום הקהילות המוסלמיות בלונדון "הביע דעות באופן שאינו תואם את ערכי המשטרה".

בהצהרה נאמר כי דבריו היו "אנטישמיים ומנוגדים לערכינו". המשטרה הודיעה כי  "מערכת היחסים שלנו עם מר מאליק הופסקה מיידית בזמן שנחקור את המקרים הללו".

חמאס פלסטינים בריטניה עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד