ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
הסיתה לרצוח ישראלים

פלסטינית מפורסמת תומכת טרור נעצרה לאחר פוסט מזעזע

המחבלת עהד תמימי, שתועדה סוטרת לקצין צה"ל ב-2017 והפכה לגיבורה אצל הפלסטינים וריצתה עונש מאסר, נעצרה הלילה בעקבות פוסט נגד ישראלים. השר בן גביר "אפס סובלנות עם מחבלים ועם תומכי טרור"

פלסטינית מפורסמת תומכת טרור נעצרה לאחר פוסט מזעזע
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

הפלסטינים דווחו הבוקר כי הלילה נעצרה עהד תמימי, תושבת נבי סאלח. תמימי נעצרה במסגרת פעילות לילית למעצר מבוקשים החשודים בפעילויות טרור והסתה בחטיבת אפרים, בגין הסתה לאלימות וקריאה לביצוע פעולות טרור. היא הועברה להמשך חקירה. בצה"ל אומרים כי מעצרה נערך בעקבות פוסט באינסטגרם נגד ישראלים.

"מחכים לכם בכל ערי הגדה מחברון ועד ג'נין. נשחט אתכם, ואתם תגידו שמה שהיטלר עשה לכם היה בדיחה. נשתה את דמכם ונאכל את הגולגולת שלכם. יאללה, קדימה, אנחנו מחכים לכם", נכתב בחשבון אינסטגרם על שם תמימי. לא ברור אם מדובר בתמימי עצמה או מישהו שהתחזה לה, בינתיים החשבון שבו פורסם הפוסט נמחק. לפני כשבוע נעצר אביה של תמימי, באסם, בזמן שהיה בדרכו לירדן.

השר בן גביר הגיב על מעצרה: "כל הכבוד לכוחות צה"ל שעצרו הלילה את המחבלת ו"פעילת זכויות האדם" עהד תמימי מנבי סאלח שהורשעה בעבר בתקיפת חיילי צה"ל ומאז פרוץ המלחמה מביעה הזדהות ותמיכה בחיות האדם הנאצים ברשתות החברתיות. אפס סובלנות עם מחבלים ועם תומכי טרור, רק ככה".

תמימי, כיום בת 22, התפרסמה כשתועדה סוטרת לקצין צה"ל ב-2017 לצד פלסטינית נוספת. בסרטון השתיים נראו מכות מפקד פלוגה וחייל בכפר נבי סאלח. תמימי הורשעה בהסדר טיעון ונגזר עליה שמונה חודשי מאסר בפועל, והושת עליה גם קנס של 5,000 שקל.

איתמר בן גביר פלסטינים טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד