כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מגמת ההתאוששות נמשכת

זה הסכום שהוציאו הישראלים בשבוע ה-4 של המלחמה

נתוני שבא מראים על המשך מגמת התאוששות בהוצאות של הציבור הישראלי בכרטיסי אשראי | בשבוע ה-4 של מלחמת "חרבות ברזל" ההוצאות של הציבור היו נמוכות רק ב-12.4% מהיקף ההוצאות בשבוע ממוצע במהלך שנת 2023

זה הסכום שהוציאו הישראלים בשבוע ה-4 של המלחמה
ויזה קארד. אילוסטרציה צילום: unsplash

מנתוני חברת שבא, מפתחת ומנהלת מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי, עולה כי בשבוע הרביעי של מלחמת "חרבות ברזל" (29 עד 4 בנובמבר) נמשכה מגמת ההתאוששות בפעילות המשק ונרשמה עלייה של 6.1% בסך ההוצאות של הציבור הישראלי בכרטיסי אשראי לעומת השבוע השלישי של המלחמה. 

סך ההוצאות בשבוע ה-4 של המלחמה הגיעו לסכום של 7.965 מיליארד ₪, מדובר על עלייה של 1.47 מיליארד ₪ לעומת השבוע הראשון של המלחמה בו היקף ההוצאות עמד על 6.496 מיליארד ₪, העלייה היא בשיעור של 22.7%. במהלך השבוע ה-3 של המלחמה סך ההוצאות של הציבור בכרטיסי אשראי הגיע לסכום של 7.512 מיליארד ₪, בשבוע ה-2 של המלחמה ההוצאות עמדו על 6.939 מיליארד ₪. היקף ההוצאות בשבוע ממוצע מתחילת שנת 2023 עומד על 9.096 מיליארד ש"ח.

טלי הולנברג, סמנכ״לית שיווק, פיתוח עסקי ומכירות של שבא מציינת כי ״אנחנו ממשיכים לראות התאוששות בפעילות העסקית במשק ועלייה בהוצאות של הישראלים בכרטיסי אשראי על רקע הרחבת שגרת המלחמה והחזרה לפעילות תחת תנאים של מערכת החינוך ושוק העבודה. ההוצאות בענפי הצריכה המרכזיים של המשק המשיכו לצמוח גם בשבוע ה-4 של המלחמה כך לדוגמא ענף המסעדות, המזון המהיר ובתי הקפה וענף החשמל והאלקטרוניקה נמוכים רק ב-28% מנתוני ההוצאות מתחילת השנה".

 

 

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד