כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הערב: תקומה תחליט אם לחבור לישי

בעקבות הפיצול במועצת תקומה, כאשר השר אריאל ושני נציגים נוספים תמכו בריצה משותפת עם ישי, לעומת 3 חברים שתמכו בהמשך החברות בבית היהודי, יתכנסו בשעה 22:00 בבית וגן חברי מרכז המפלגה ויקבלו החלטה על המשך דרכה

הערב: תקומה תחליט אם לחבור לישי

דריכות הערב (מוצ"ש) במגזר הדתי לאומי לקראת השעה 22:00 - אז צפויים להתכנס חברי המרכז של מפלגת תקומה בבית הארחה בשכונת בית וגן בירושלים, ולקבל החלטה סופית על המשך דרכה של המפלגה - בבית היהודי או במפלגת העם אתנו של אלי ישי.

כזכור, ביום חמישי התכנסה מועצת תקומה לדון בשאלת המשך דרכה. יו״ר תקומה, השר אורי אריאל, החליט בישיבה ללכת לפיצול מהבית היהודי, בכך וויתר אריאל על מקומה של אישה במפלגה - בהתאם לתנאיו של ישי. אלא שהישיבה הדרמטית של מועצת תקומה הסתיימה בהצבעה בין ששת חברי תקומה.

בעוד יו״ר תקומה אורי אריאל, ח״כ זבולון כלפא ונתן נתנזון תמכו בפיצול. הרי שבצלאל סמוטריץ, ח"כ אורית סטרוק ואופיר סופר תמכו בהמשך האיחוד. בעקבות השוויון, הוחלט ללכת לרבני תקומה ולקבל את הכרעתם.

לאחר התייעצות עם רבני תקומה, בה ספג אריאל מכה - לאחר שלא הצליח לגייס רוב בעד רצונו לחיבור עם אלי ישי, הוחלט להעביר את ההחלטה למועצת תקומה, שתתכנס הערב להחליט על המשך דרכה של המפלגה.
אריאל ישי תקומה החלטה בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד