א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"מצפה שיתפטר"

ליברמן תוקף את נתניהו: "פוגע בביטחון המדינה, האחריות כולה עליו"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן תקף בחריפות את נתניהו ואמר "שיפסיק לברוח מאחריות ולגלגל על אחרים". יחד עם זאת הבהיר למה לא הצטרף לממשלה: "נתניהו לא רצה לצרף אותי לקבינט מלחמה"

ליברמן תוקף את נתניהו: "פוגע בביטחון המדינה, האחריות כולה עליו"
אביגדור ליברמן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן תקף היום בפתח ישיבת הסיעה את ראש הממשלה בנימין נתניהו: "לא צריכים ללכת לבחירות, נתניהו צריך להתפטר, אצלו כולם אשמים חוץ ממנו".

ליברמן הוסיף: "הוא לא מוכן לומר שהקונספציה שלו קרסה, להגיד שהוא אחראי, וממשיך לגלגל את האשמה. אתמול שיא מצעד האיוולת כשהוא מאשים את אנשי המילואים שבגללם סינוואר פתח את המלחמה - זו פגיעה בביטחון ישראל".

"אני מצפה שנתניהו יתפטר, לא חייבים ללכת לבחירות. צ׳מברליין עשה את זה, גם את גורודיש הזיזו במלחמת יום כיפור. שהליכוד ימנה מישהו אחר במקומו. שיפסיק לברוח מאחריות ולגלגל על אחרים. אצל נתניהו כולם אשמים חוץ מנתניהו עצמו", אמר.

ליברמן אמר בהתייחס לזירה הצפונית: "לא יכול להיות שאנחנו רק מגיבים. אסור להכיל את הפרובוקציות של חיזבאללה".

"אני אגיד לכם למה יחיא סינוואר תקף - כי הם השתוללו והשתוללו ואנחנו הכלנו. 12 יום לפני היו פרובוקציות על הגדר, ירי, שיגורים, אף אחד לא בדק. היתה פה תבוסתנות. הגישה הזו לא השתנתה גם עכשיו. הכול פה חשבונות אישיים. לא הצטרפתי לממשלה כי נתניהו לא רצה לצרף אותי לקבינט מלחמה", אמר ליברמן.

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד