כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

שטרן פורש מהתנועה: "מחשב מסלול מחדש"

הח"כ הסרוג מאשים במכתב ליו"ר 'התנועה' ציפי לבני: "שילמת מחיר כבד מדי עבור רוטציה בהסכם עם העבודה"

אלעזר שטרן. צילום: פלאש 90
אלעזר שטרן. צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90

ח"כ אלעזר שטרן הודיע הערב (מוצ"ש) על פרישתו ממפלגת התנועה בראשות ציפי לבני. שטרן שיגר מכתב ללבני ובו כתב: "בימים אלו, כפי שהודעתי זה לא מכבר בדף הפייסבוק שלי, אני "מחשב מסלול מחדש" ובוחן את הדרך הנכונה להמשיך לשרת את הציבור והמדינה, בין אם בבית המחוקקים ובין אם בעשייה בשדות אחרים, כפי שעשיתי טרם כניסתי לכנסת.

"עשייה זאת יכולה למצוא ביטוי במסגרת פוליטית מתאימה אחרת, וכפי שכבר ציינתי מספר פעמים בעבר גם "חזרה לאזרחות" הינה עבורי אפשרות סבירה ומכובדת המאפשרת תרומה למדינה בנושאים בהם אני פועל ומאמין.

"חברי, ח"כ דוד צור, הודיע לך עם ההחלטה על פיזור הכנסת, טרם שידענו שלא תובילי את הרשימה, כי אנו שוקלים יחד אפשרות להתפלג על מנת לשמר את זכויותינו (גם בנושא מימון מפלגות) במידה ואכן נחליט לפרוש, יהיו הסיבות אשר יהיו. התייעצנו עם מספר אנשים לא מבוטל ובהם משפטנים בכירים (כולל מהייעוץ המשפטי של הכנסת) וכולם תמכו בעניין וציינו שאין בכך לא בעיה משפטית ולא בעיה ערכית. היחידה שהביעה התנגדות למהלך מבחינה ערכית היית את.

"למרות אותן עצות החלטנו צורי (ח"כ דוד צור) ואני שגם אם יש בדבר רק גרגיר אבק אחד של בעיה ערכית אנו מוותרים על התקציב לו אנו זכאים על פי חוק ומשאירים אותו בידייך, או ליתר דיוק בידי מפלגת העבודה.

"בפגישתנו ביום ה' הבהרתי לך את השגותיי באשר לחיבור עם מפלגת העבודה - בדרך ובתנאים שבהם הוא נעשה (מחיר כבד מדי עבור רוטציה עבורך ונסיבות נוספות שלא זו העת לפרטן). לאחר ששמעתי אותך ברב קשב ולאור התנהלותך לאחרונה התחזקה בי ההבנה שמקומי הטבעי איננו במפלגת "התנועה" בצורתה העתידית המסתמנת ואתקשה מאוד להמשיך ולמלא את תפקידי הציבורי במסגרת זו.

"לאור האמור לעיל ובהתחשב בעמדותיי אשר מוצבות במרכז המפה הפוליטית, הנני להודיעך כי החלטתי לפרוש ממפלגת 'התנועה'", מסיים שטרן את מכתבו.

יצויין כי בימים אלו מנהל שטרן מו"מ עם מספר מפלגות על אפשרות להצטרפותו לרשימה לקראת הבחירות הקרובות.
רשימה שטרן התנועה פרישה לבני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד