כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"התחשבות בציבור"

בשורה לאזרחים: קיבלתם קנס? זו ההפחתה שאושרה

משרד המשפטים אישר הפחתת תוספות פיגורים על קנסות (למעט קנסות של רשויות מקומיות) אשר המועד האחרון לתשלומם חל החל מתאריך 07.10.2023 ועד לסוף השנה ב-31.12.2023 | לחייבים בקנסות אלה, תינתן אורכה של חודש ימים, כך שיוכלו לשלם את הקנסות עד תחילת פברואר 2024 בערכי הקרן בלבד

בשורה לאזרחים: קיבלתם קנס? זו ההפחתה שאושרה
משטרה צילום: דוברות המשטרה

קנס שהגיע מועד פירעונו בחלוף 90 יום מקבלתו ולא שולם, צובר על פי החוק תוספת פיגורים מידית בשיעור 50% מקרן הקנס וזאת כמנגנון המתמרץ לשלם את הקנס במועד. קנסות שהמועד לתשלומם חל לאחר תחילת ובמהלך המלחמה, הם קנסות אשר ניתנו עוד לפני פרוץ המלחמה וסביר גם כי מצב החירום הביטחוני, הסיח דעתם של חייבי הקנסות מהגיע המועד לתשלומם.

על מנת להקל על אזרחי המדינה בתקופה זו, אישר שר המשפטים לרשות האכיפה והגבייה, לעשות שימוש בסמכות הפחתת תוספות הפיגורים על קנסות שהגיע המועד לתשלומם וזאת באופן שוויוני ומתחשב במצב ובציבור.

המרכז לגביית קנסות ברשות האכיפה והגבייה הונחה לפעול במתכונת מצומצמת בתקופה זו, במהלכה לא מבוצעים הליכי עיקול חדשים לחייבים, לא ננקטות פעולות אכיפה ותפיסה והמשאבים ממוקדים במתן מענים בפריסות תשלום, בגיבוש הסדרים ובמענים שירותים לציבור.

 

דוח פיצוי כספי מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד