י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
השבת אבידה באגד

מאה אלף ₪ במזומן שנשכחו בקו 68 בי-ם הוחזרו למאבד תושב הר נוף

המאבד – איש חסד, מנהל גמ"ח •  הנהג – עבדאלה מוחמד נהג אגד זה 29 שנה

מאה אלף ₪ במזומן שנשכחו בקו 68 בי-ם הוחזרו למאבד תושב הר נוף
השבת אבידה באגד צילום: יח"צ

עבדאלה מוחמד אחמד, נהג אגד ירושלים זה 29 שנה, לא האמין למראה עיניו. בעת שביצע את סריקת האוטובוס בתום הנסיעה, לאחר שכל הנוסעים ירדו בתחנה המרכזית בירושלים, מצא על מושב, שקית ניילון שחורה. תחילה חשב להשאיר אותה במקומה כדי שעובדי הניקיון יזרקו אותה לאשפה. במחשבה שניה חזר לבדוק את תוכנה ונדהם לגלות בתוכה שטרות כסף רבים של שקלים ודולרים. השקית לא נשאה כל סימן זיהוי באשר לבעליה.

"סיימתי את הנסיעה בקו 68 בשעה 22:25. כשביצעתי את הסריקה בסוף הנסיעה ראיתי את השקית ותוכנה והאמת התרגשתי. בשטח החניה ניגשתי לשבץ הסניף ומסרתי לו את השקית למשמרת ע"פ ההנחיות", סיפר הנהג עבדאלה מוחמד אחמד. זה כשלושה עשורים  שהוא אוחז בהגה באגד ומקרה כזה טרם חווה.

המאבד, איש חסד מוכר בשכונה הירושלמית, משגילה ששכח את השקית באוטובוס, אץ רץ אובד עצות בשעת לילה מאוחרת למשרדי אגד במסוף הר נוף ומסר על האבדה והשאיר את פרטיו האישיים. על אף שעת הלילה המאוחרת, הידיעה הגיעה למנהל הסניף שמיהר לאבטח את השקית ותכולתה.

על נסיבות האירוע סיפר המאבד הרב ר.ש.: "חזרתי בנסיעה באוטובוס בשעת לילה מאוחרת מלימוד קבוע עם אבי מורי. כמו כל הנוסעים ירדתי בתחנה הסופית. לחרדתי גיליתי לאחר שירדתי מהאוטובוס ששכחתי את השקית ותכולתה ונחרדתי. היה לי חשש שאחד הנוסעים שלח ידו בשקית ושוב לא אזכה לקבלה חזרה. בצר לי שמתי פעמי למסוף אגד ושם התבשרתי שהשקית נמצאה. שלוחי מצווה אינם נזוקין".

במעמד צנוע במסוף הר נוף, בנוכחות הנהג והמאבד, שיבח רונן בנימין, מנהל אגד אשכול ירושלים,  את התנהלותו של הנהג, המוצא הישר, שפעל ביושר כמצופה מנהג בשרות הציבורי, והוסיף כי זהו הסטנדרט המקובל באגד.   עוזי רחמים מנהל סניף הר נוף, אמר כי הוא מכיר את הנהג שנים רבות והתנהלותו המופתית כלל לא הפתיעה אותו.

המאבד הרב ר.ש. הקריא תוכנו של מכתב תודה אותו העניק לנהג "ברצוני להודות ולהוקיר את הנהג הנכבד שבאמצע הלילה מצא שקית עם כסף שאיבדתי באוטובוס ובישרות לבו לא נגע בכסף והעביר את השקית לממונים עליו בהתאם לנהלים". המאבד אף מצא לנכון להוסיף ולכתוב הערכה רבה לחברת אגד שדאגה לשמור על השקית ותכולתה עד שהגיעה בשלמותה לידי". בסיום המכתב כתב "תודה רבה ושירבו כמותכם. טוב שההגה בידיים של אגד".

 

אגד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד