י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
השכנים בוכים

חולה לב בן 12: "נותרתי לבד בעולם עם אחי ואחותי"

כל השכנים בוכים: אבא ואמא מאושפזים, 2 ילדים חולים, וכעת הסבתא נפטרה

חולה לב בן 12: "נותרתי לבד בעולם עם אחי ואחותי"
חולה בן 12 צילום: מתוך הסרטון

האסון הפתאומי בפטירתה של מרת בילא שטרן ע"ה הוא המכה המרסקת לאחר רצף טרגדיות מזעזע וקורע לב.

"נכנסתי לדבר עם המשפחה ויצאתי אדם אחר", אומר גבאי ועד הרבנים כשדמעות בעיניו. "שלושה ילדים חולים, אבודים ומבולבלים שפינת השפיות והשלווה בחייהם נחרבה עכשיו."
הוריהם של הילדים – ביתה של בילא ע"ה ובעלה – מאושפזים בבית חולים ולא מתפקדים בכלל. התינוקת שלהם נפטרה, ל-3 הילדים יש צרכים רפואיים ולימודים בלי סוף. סבתא הייתה אמא שלהם ממש. היא זו שהוציאה אותם מהתינוקייה אליה הביתה...

הם חיו בדירה עלובה עם מטבח ישן ושבור, אבל ביילא מילאה את הבית בשמחה ואושר, נתנה תקווה גם במצבים הכי קשים.

היא השקיעה בילדים את נשמתה. ישבה איתם שעות על שיעורי בית, על שינון הקריאה ולוח הכפל. הלכה עם הגדול לטיפולי התפתחות, לקלינאית תקשורת ומרפאה בעיסוק ומורים פרטיים. היא התרוצצה עם שמואל בנימין לרופאים ובתי חולים. הוא כבר עבר כמה ניתוחי לב כשהיא מלווה ומטפלת בו.

br />
ביום רביעי שעבר ליבה נדם. פתאום, בלי הודעה מוקדמת. ברגע אחד היא עצמה עיניים והפסיקה לנשום. בעלה קרא לה, בכה, ניסה להציל לפי ההנחיות שקיבל מהמוקדן. ולא - - -
שעה שלמה אנשי ההצלה עמלו בניסיונות החייאה. שוב ושוב ושוב. איך אפשר לתת לאמא ורעייה שרק הלכה לנוח - למות סתם ככה, באמצע היום על המיטה בחדר שינה? איך אפשר?

הילדים חזרו ממוסדות הלימוד ונפלו לתוך בית מלא אנשים ומהומה, חיפשו את סבתא שהיא כל עולמם ולא הבינו מדוע אינה באה לחבק ולהגיש להם אוכל. הם בכו בהיסטריה, לא קולטים ולא מתחילים לעכל כלום.

יש טרגדיות שאי אפשר להכיל. שלושה ילדים שטופחו בעמל ובמסירות נפש נשארו לבד! אתמול היה להם בית חם ואוהב, וחיבוק ומסירות – ופתאום נופלים עליהם השמים. אין עוגן. אין יציבות. אין בית לחזור אליו.

בני המשפחה פנו לועד הרבנים בבקשה להקים קרן דחופה להחזיק את הילדים שלמעשה נותרו יתומים.

"הם זקוקים לעזרה מסיבית יומיומית," אומר אחיו של האלמן לועד הרבנים. "טיפולים רפואיים והתפתחותיים, חונכים, סיוע לימודי ורגשי שמצטברים להון תועפות מידי חודש. הילדים עברו טראומה מזעזעת. הם בוכים לילות שלמים ומתקשים להירדם. צריכים תמיכה משמעותית כדי לשקם אותם.

אנחנו פונים בתחינה לעם ישראל: חייבים להציל את הילדים! בזכותכם יצחק דוד, מלכה ושמואל בנימין יזכו לבית חם, יקבלו טיפוח ואהבה ובעזרת השם יגדלו שמחים למרות כל הקשיים."
תרמו עכשיו ובזכותכם שלושה ילדים יקבלו בית חם וטיפוח >>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד