כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מיכאל בן ארי: "לא נחכה לטלפון מאלי ישי"

יו"ר 'עוצמה יהודית' ד"ר מיכאל בן ארי, אומר ל'בחדרי חרדים': "אין לנו התנגדות לבלוק טכני עם תנועתו של אלי ישי, עד כה הגישושים לא נשאו פרי" • "יש גורמים הפועלים אצלו נגדינו" • "נפתח את מערכת הבחירות בכל הכח" • מקורב לישי: "אנו פועלים להעברת מצביעי בן ארי אלינו, באמצעות תמיכת הרב דב ליאור ותנועת חב"ד"

בן ארי. צילום: פלאש90
בן ארי. צילום: פלאש90 צילום: פלאש 90

לאחר שמרכז 'תקומה' החליט אמש שלא להתפלג מ'הבית היהודי', עסוק יו"ר העם איתנו, ח"כ אלי ישי בחיפוש אחר מאגר מצביעים חילופי, אחד מהם הינו מאגר מצביעי 'עוצמה יהודית' שבראשות ד"ר מיכאל בן ארי.

כזכור התנועה בראשותו של בן ארי, השיגה בבחירות לכנסת ה-19 למעלה מ-60 אלף קולות, כאשר רק 7000 קולות חסרו לשם צליחת אחוז החסימה.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר הערב בן ארי כי "אין לנו התנגדות לבלוק טכני מכובד ומסודר עם ח"כ אלי ישי, אך עד כה היו רק גישושים שלא נשאו פרי. עושה רושם", אומר בן ארי, "שישי לא מעוניין. הבנו שיש גורמים שלוחשים על אוזנו של ישי נגדנו. אנו מקווים שריצתו לא תביא לפיצול הכוח של הימין".

בן ארי מוסיף: "הקמפיין שלנו לא מחכה וכבר מתחיל, כנס פעילים מרכזי יתקיים ביום רביעי בפתח תקווה ולא נמתין לרגע אחרון. גם עו"ד איתמר בן גביר החבר במפלגה, אישר ל'בחדרי חרדים' שאין שיחות לאיחוד. המפלגה מתכוננת לריצה בנפרד עם כל הכוח".

"בכנס", אומר בן ארי, "נכריז על ריצה לכנסת בין היתר כדי למנוע בזבוז קולות היות ואם עוצמה לא תתמודד ותציג אלטרנטיבה עשרות אלפים לא ילכו להצביע".

גורמים בסביבתו של אלי ישי אומרים כי ישנו חשש שהתדמית הקיצונית של 'עוצמה יהודית' תרחיק מצביעים מתנועת 'העם איתנו'.

אצל ישי מנסים לעומת זאת, לגרוף את קולות מצביעי המפלגה ללא ייצוג רשמי. זאת באמצעות תמיכה רשמית של הרב דב ליאור בתנועה, ואשר לו נשמעים רבים ממצביעי עוצמה יהודית. כך גם מנהלים אצל ישי מגעים עם תנועת חב"ד, שחלק גדול מאנשיה הצביעו למפלגתו של בן ארי.
אלי ישי בן ארי שס בחירות כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד