ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הפתעה מתוקה

מוסלמי רכש שוקולדים לתלמידות חרדיות שבית ספרן הושחת

מחווה מחמם לב של סולידריות בין-דתית בלונדון. מתנדב הצלה סיפר כי שכן מוסלמי הביא חבילות שוקולדים לתלמידות שבניין בית הספר שלהן הושחת בגלל מלחמת חרבות ברזל

מוסלמי רכש שוקולדים לתלמידות חרדיות שבית ספרן הושחת
פרלינים שוקולד צילום: pixabay

אדם מקהילה המוסלמית בצפון לונדון קנה שוקולדים לתלמידות בית ספר חרדי ששער בית הספר שלהן הושחת בצבע אדום בוהק.

המחווה הנדיבה הגיעה ימים ספורים לאחר התקפת חמאס על ישראל, כאשר האנטישמיות החלה לבעבע ברחבי העולם, וכללה השחתה של שני בתי ספר חרדיים בסטמפורד היל - לונדון.

העיתון היהודי Jewish News דיווח כי, מתנדב הצלה מסטמפורד היל סיפר על המתנה שקיבל כדי להעביר לבנות.

הוא סיפר: "הייתה דפיקה בדלת של משרדי הארגון, הלכתי לשער הקדמי והיה גבר מוסלמי מאוד בולט, עם זקן. הייתה לו שקית קניות מהמכולת השכונתית שלנו.

"בהתחלה חשבתי שאולי מתנדב הצלה הציל את חייו, כי לפעמים באים אנשים להביע את הערכתם. אבל הוא התחיל לספר לי שהוא קרא בחדשות שמישהו הלך והתיז צבע אדום על שערי בית ספר יהודי כלשהו. הוא לא יודע את כתובת בית הספר אז הוא חיפש מישהו שיוכל לתת משהו לאותן בנות".

"אז הוא קנה צרור פרחים, הוא אמר שהוא יודע שאנחנו אוכלים רק כשר, אז הוא הלך לחנות כשרה וקנה ארבעה מגשים של שוקולדים ממש נחמדים. אני חושב שהם עולים בסביבות 12 פאונד כל אחד. הוא לא אמר את זה. אבל הוא הוציא הרבה יותר מ-50 פאונד.

"הוא מסר את הכול ולפני שהספקתי לשאול לשמו, הוא קפץ על האופניים שלו ופשוט נסע. נשארתי קצת המום. זו הייתה הרגשה ממש נחמדה. הראיתי את הכול לחברי. זה נתן לנו הרגשה ממש טובה לדעת שעדיין יש אנשים בעולם שאכפת להם".

 

 

חמאס מלחמת חרבות ברזל עזה בריטניה אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד