כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
חודש אחרי הטבח

גנץ: "אנחנו במלחמה רב זירתית, מבטיח לתושבי הצפון שיגורו בבטחה"

השר בני גנץ נשא הצהרה חודש אחרי מתקפת הפתע על ישראל ואמר: "אנחנו במלחמה זירתית. אנחנו נלחמים בהגנה ובהתקפה גם בצפון ובמקומות אחרים". עוד אמר: "מבטיח לתושבי הצפון, תוכלו לגור בבתיכם בביטחון ובתקווה"

גנץ: "אנחנו במלחמה רב זירתית, מבטיח לתושבי הצפון שיגורו בבטחה"
השר בני גנץ בהצהרה צילום: באדיבות המצלם

יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ אמר הערב (שלישי) בהצהרה בקריה בתל אביב במלאות חודש למלחמת "חרבות הברזל": "לפני חודש – הופתענו. ואז קמנו, נלחמנו, בלמנו, התאחדנו. כל כך הרבה גיבורים, כל כך הרבה מתגייסים, כל כך הרבה ישראלים קמו מהאסון – כדי להגן על הארץ הזו. מקרבות הצלה בבארי ואופקים ושכמותם, אנחנו תוקפים עכשיו בעומק רצועת עזה. אויבינו חשבו שישברו אותנו – אך הם איחדו אותנו. במלאות 30 יום, אנחנו נלחמים ומתאבלים. בונים מצבות ליקירינו, וקיר ברזל מול אויבינו.

עם שלם נושא את הדאגה ומחבק מעל 200 משפחות שבנותיהן ובניהן בשבי. אני מבטיח - שנעשה הכל כדי להביא אותם הביתה – בכוח ובמעשה מדיני. נילחם במי שצריך, ונדבר עם כל מי שאפשר. לא נוותר על הסיכוי להחזיר אף אחת ואף אחד".

גנץ הוסיף: "אנחנו מודים לכל ידידנו בעולם על הגיבוי, ובראשם לארה"ב שלא רק מגבה במילים – אלא גם במעשים. לא נשכח זאת. בצד זאת, אני אומר כאן לקהילה הבינלאומית – אין מקום שבו מתחבאים רוצחי ילדים שיהיה חסין. קראו גם אתם לתושבי עזה לנוע למחסות בדרום, להישמע להודעות צה"ל ולא לכלוא את עצמם במלכודות המוות של החמאס".

גנץ התייחס ללחימה במקומות נוספים מעבר לעזה ואמר: "אנחנו במלחמה רב זירתית. המוקד הוא עזה – אך אנחנו נלחמים בהגנה ובהתקפה גם בצפון וגם במקומות אחרים. אנחנו תוקפים בעומק האויבים. מי שחושב שאנחנו מנהלים משוואות – כדאי שילמד את לוח הכפל".

הוא התחייב בפני תושבי התצפון ואמר: "אני מבטיח גם לתושבי הצפון, תוכלו לגור בבתיכם בביטחון ובתקווה. דין מטולה כדין תל אביב כדין כפר עזה. גם אם ייקח זמן - זהו צו קיומנו.

המלחמה הזו אינה דומה לשום דבר שחווינו בעבר – אנחנו נדרשים להילחם בעומק השטח מול אויב שהופך בתי חולים ובתי ספר – לחמ"לים ומחסני אמל"ח. לאויב שמולנו אין צלם אנוש – והוא הופך ילדים ונשים למגן אנושי".

גנץ גם רמז שזה לא הזמן להפגנות ואמר: "אני מבקש להגיד לכל חלקי החברה - יהיה זמן להפגנות, לדיונים, לתחקירים - על הכל. כעת הזמן להילחם ולנצח - רק זה".

מלחמת חרבות ברזל בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד