ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
פגישה שלישית

משפחות החטופים נפגשו עם שגריר קטאר בלונדון

משפחות החטופים נפגשו עם נציג רשמי של קטאר, השגריר בבריטניה. יחד עם זאת נפגשו המשפחות אף עם מספר דמויות בכירות נוספות בלונדון

משפחות החטופים נפגשו עם שגריר קטאר בלונדון
כיכר החטופים צילום: אייל רדושיצקי

פגישה נוספת בסדרת הפגישות של הורי החטופים עם נציגים רשמיים של קטאר התקיימה היום, כך לפי פרסום ב'כאן 11'. הורי משפחות הילדים החטופים נפגשו עם השגריר הקטארי בלונדון בליווי נציגות רשמית של שגרירות קטאר.

בפגישה התחייבו הנציגים הקטארים להמשיך במאמץ להשבת הילדים החטופים ארצה. יחד עם זאת הם הביעו צער על כך שיותר משלושים ילדים מוחזקים כבני ערובה במשך חודש.

בפעמים הקודמות נפגשו משפחות החטופים עם השגריר הקטארי ובהולנד. בפגישה בארה"ב נפגש אביחי ברודץ', בן קיבוץ כפר עזה, עם שגריר קטאר בוושינגטון, משעל אל-ת'אני.

זו הייתה הפגישה הראשונה הרשמית של הנציג הקטארי הבכיר עם משפחה ישראלית מאז פרוץ המלחמה. הפגישה התקיימה באווירה חיובית ורגישה. אביחי הודה לשגריר על חלקה המשמעותי של קטאר במאמצים לשחרור החטופים בעזה. "כהורה, אבא לשלושה ילדים המוחזקים בידי החמאס בעזה, אני מקווה שקטאר תמשיך במאמציה להחזיר מיידית את אשתי ושלושת ילדיי, ועוד יותר מ-30 ילדים המוחזקים כבני ערובה בידי החמאס, הביתה".

חמאס עזה בריטניה חטופים מלחמת חרבות ברזל קטאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד