ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
מגן אנושי

הלחץ סביב שיפא נמשך: חמאס סירב לשחרר פצועים

הלחץ סביב בית החולים שיפא מתהדק, כאשר צה"ל מפעיל מאמצים להוציא מבית החולים פצועים כדי שלא ייפגעו במהלך הקרבות עם מחבלי חמאס. למרות סיכום עם הצלב האדום על שחרור 50 פצועים, חמאס שחרר רק 7 בלבד כדי להמשיך להחזיק בשאר כמגן אנושי מפני צה"ל 

הלחץ סביב שיפא נמשך: חמאס סירב לשחרר פצועים
מחבלי חמאס צילום: Atia Mohammed/Flash90

צה"ל נמצא כבר כמה ימים קרוב מאוד לבית החולים שיפא המפורסם ביותר במרכז עזה, שבו כידוע שוכנים מרבית מחבלי החמאס ומנהיגיו הבכירים.

לפי דיווח של הפרשן הצבאי אלון בן דוד ב'חדשות 13', ישראל סיכמה אתמול (שלישי) עם הצלב האדום על פינוי 50 מאושפזים מבית החולים שיפא, אך כשהצלב האדום הגיע למקום עם 20 אמבולנסים - חמאס אישר רק לשבעה חולים לצאת. ארבעה אמבולנסים בלבד יצאו בסופו של דבר מרצועת עזה לעבר מעבר רפיח הגובל עם מצרים.

עד כה לא התקבלה החלטה בישראל האם ומתי צה"ל ייכנס לבית החולים שיפא כדי להתעמת עם מחבלי חמאס ולחסל את קן הטרור המרכזי, בינתיים דובר צה"ל ושאר המסבירנים מטעם ישראל מכשירים את דעת הקהל ומטמיעים את העובדה שמתחת לבית החולים שיפא מתנהל ציר הרשע של ארגון הטרור הרצחני.

בימים האחרונים דווח כי ההערכה בישראל שכ-200 ממחבלי החמאס שהשתתפו במעשי הטבח בדרום, הצליחו לחזור חזרה לעזה וירדו למחתרת במנהרות החמאס שמגיעות עד לבית החולים שיפא ביודעם שצה"ל לא יתקוף בית חולים וכך הם לא יבואו על עונשם על מעשיהם הנפשעים.

מלחמת חרבות ברזל חמאס פצועים הצלב האדום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד