י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בת ים: יו"ר ועדת הבחירות נגד אלי יריב

השופט סלים ג'ובראן קבע כי פרסומים שהתחזו לעיתונים ופרסמו סקרים - היו בניגוד להוראות חוק הבחירות

בכר. צילום ארכיון
בכר. צילום ארכיון

יו"ר ועדת הבחירות, השופט סלים ג'ובראן, הכריע נגד המועמד לראשות עיריית בת ים אלי יריב בעקבות פרסום סקרים לא נכונים בהם הוא לכאורה גובר על ראש העירייה המכהן יוסי בכר.

בהחלטה שהוציא השבוע יו"ר ועדת הבחירות, חייב ג'ובראן את יריב בדמי העתירה של העותר ראש העירייה יוסי בכר בעלות של 4000 שקלים.

מדובר בעתירה שהגיש ראש העירייה בכר בעקבות הפצת חומרי תעמולה מצדו של יריב אשר התחזו לעיתונים - בהם פורסמו סקרים שיריב מנצח, זאת בניגוד להוראות חוק הבחירות.

בהחלטתו, שנמסרה לצדדים, קבע השופט כי פרסום הסקרים נעשה בניגוד להוראות חוק הבחירות.

בנוסף כותב השופט כי יריב לא השיב לטענת העותרים בדבר נכונותם של הסקרים, וקבע "עיון בפרסום מלמד כי על פניו טענותיו של העותר גם בהקשר זה נכונות. בהתאם, ניתן תוקף של צו מניעה להתחייבות המשיבים שלא לפרסם פרסומים עד למועד הבחירות".

כזכור, בימים האחרונים פרסמו רבני בת ים קריאת קודש בה כתבו: "בישיבה שהתקיימה בהשתתפות רבני העיר העיר והקהילות לדון בנושא העומד על הפרק, בחירות לראש העיר ולאחר בירור והבהרה של כל הצדדים הוחלט פה אחד לתמוך במועמדותו של מר יוסף בכר כמועמד כל הציבור הדתי בעיר".

הרבנים מציינים בנכתב באופן חד משמעי כי החלטתם ברורה ולאחר שבדקו את כל המועמדים וכתבו: "אנו מבהירים בזאת באופן מוחלט כי (בכר) הוא הראוי וההגון לזה. אנו פונים לכל הציבור הדתי ובני התורה בעיר להתאחד ולפעול להצלחתו של מר יוסי בכר".

רשימת הרבנים שהודיעו על תמיכה בבכר הופכת למעשה את בכר למועמד מובטח בשל התמיכה הרוסית והכללית לה הוא זוכה בעיר.





חרדים בת ים החלטה שופט מועמדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד