א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
ענדו סיכות פלסטיניות

תומכי חמאס התפטרו עקב תמיכה בישראל, מאות אנשים הגיעו לתמוך

לאחר שעובדים בבית קפה בניו יורק התפטרו עקב עמדה פרו-ישראלית, מאות אנשים הופיעו כדי לתמוך בבית הקפה. עובדים ולקוחות הופיעו כדי לעבוד ולקנות בחנות לאחר שהסיפור התפרסם ברשתות החברתיות

תומכי חמאס התפטרו עקב תמיכה בישראל, מאות אנשים הגיעו לתמוך
בית קפה צילום: pixabay

אהרון דהן בעלים של רשת בתי קפה בניו יורק, התבשר כי עובד חמישי שלו מתפטר עקב תמיכה פומבית של דהן בישראל. הוא החליט לסגור את הסניף שלו באפר איסט סייד בניו יורק באותו יום.

שני עובדים שלו הגיעו לעבודה כשהם עונדים סיכות פרו-פלסטיניות על הסינרים ביום שלישי בבוקר, מה שהוביל למחלוקת עם המנהל. אחד העובדים התפטר במקום.

דהן ערך קייטרינג לאירוע פרטי ולא הצליח להגיע לסניף, אז הוא אמר לאמו, פגי, שהחנות נסגרת. היא החליטה להשאיר את הדלתות פתוחות, הלכה לבית הקפה בעצמה ופרסמה קריאה למתנדבים להצטרף אליה.

"באתי למקום" אמרה פגי דהן לתקשורת המקומית. "למדתי איך להשתמש בקופה. למדתי איך למזוג קפה ולהשתמש במכונות האספרסו".

היא לא הייתה לבד: חברים ובני משפחה, כולל החברים של בתה בעלי ניסיון בבתי קפה, הופיעו כדי לעבוד בחנות. כך גם מאות לקוחות שהגיעו לאחר שהסיפור התפרסם ברשתות החברתיות, שהגיעו להביע את תמיכתם בישראל.

אהרון דהן, בן 25, סיפר כי הצרות החלו בחודש שעבר כשהחל לגייס כסף עבור מגן דוד אדום, בעקבות הטבח ב-7 באוקטובר. הוא לא נרתע, והמשיך לתמוך בישראל. הוא סיפר כי רבים מהלקוחות שנכנסו לבית הקפה תרמו למגן דוד אדום.

 

 

ניו יורק חמאס ארצות הברית מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד