כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הכנסת אורחים בתקופה קשה

תעודת הוקרה למוסדות שאכלסו תלמידים בעקבות המלחמה

עם תחילת המלחמה פנתה רה"ע בית שמש עליזה בלוך לראשי מוסדות בבקשה שיארחו תלמידים ממוסדות אחרים שלא יכולים לקיים לימודים בעקבות היעדר מרחב מוגן • כעת שיגרה בלוך הוקרה מיוחדת לאותם ראשי מוסדות ושיבחה אותם על הכנסת האורחים בתקופה הקשה

תעודת הוקרה למוסדות שאכלסו תלמידים בעקבות המלחמה
תעודת ההוקרה צילום: באדיבות המצלם

ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך שיגרה בימים האחרונים תעודת הוקרה עם שי מיוחד לראשי מוסדות אשר נענו לקריאתה ואירחו במוסדות החינוך תלמידים ממוסדות אחרים שלא התאפשר להם לקיים לימודים כסדרן בעקבות היעדר מרחב מוגן.

בתעודת ההוקרה נכתב כי, "מוגשת לך תודתנו והערכתנו על אחוות רעים והכנסת אורחים בימי מלחמת "חרבות ברזל" ועל מאמציך לאפשר שגרת לימודים בימים מאתגרים לחברה בישראל". על מכתב ההוקרה חתומים ראש העיר ד"ר עליזה בלוך וממונה החינוך הרב ישעיהו ארנרייך.

רה"ע בית שמש ד"ר עליזה בלוך אמרה כי, "התרגשתי לראות את המוסדות הרבים אשר נענו לקריאתי ופתחו את שעריהן בפני תלמידים ממוסדות אחרים שלא התאפשר להן לקיים לימודים בהיעדר מרחבים מוגנים. אני מודה לכולם על ההתגייסות למען קיום שגרת לימודים גם בימי מלחמה. בסיעתא דשמיא זכינו במהלך שלושת השנים האחרונות לתנופה אדירה של מבני קבע מסודרים ועשרות מוסדות שעברו ממבני ארעי ניידים למבנים תקניים, מה שאפשר קיום שגרת לימודים באופנים שונים ואת מודל האירוח מחמם הלב. כולי תקווה ותפילה שנדע ימים רגועים יותר".

כזכור, ראש העיר בית שמש, ד"ר עליזה בלוך, שיגרה בתחילת ימי המלחמה מכתב דחוף למנהלי מוסדות החינוך בעיר שם היא מבקשת יחד עם חברי המועצה שהצטרפו למכתבה, לאפשר למוסדות אחרים שלא עומדים בתקנות פיקוד העורך לקיים לימודים במהלך היום בבתי הספר ומוסדות החינוך שכן עומדים בתקנים ויש בידם לקיים לימודים כסדרן.

במכתב ששוגר ע"י ראש העיר וחברי המועצה למנהלי וראשי המוסדות נכתב כי, "בימים אלו מתמודדים בארה"ק במערכה קשה ובמצב בטחוני לא פשוט שאינו שמאפשר לקיים את שגרת הלימודים. בס"ד בימים האחרונים התקבל אישור לקיום לימודים במוסדות בהם יש את האפשרות לכך מבחינת תקנות פיקוד העורף, ואנו מודים על התגייסותכם למען ילדי העיר וקיום הלימודים בימים אלו, ובוודאי זכות לימוד התורה תגן על כלל ישראל".

ראש העיר ציינה במכתב את מצוקת מבני החינוך שלא עומדים בתקני פיקוד העורף, "כידוע לכולם, בעירנו קיימת מצוקת מבני חינוך וישנם מוסדות וכיתות שנמצאים במבנים יבילים כאלו ואחרים שאינם עומדים בתקני החרום של פיקוד העורף ולא שייך לקיים שם לימודים בימים אלו. מכאן שלוחה בקשתנו אליכם, מנהלי ומנהלות החינוך הנכבדים אשר בתי הספר שלהם נמצאים במבנים תקינים ובטוחים – אנא, תאפשרו אף למוסדות אחרים הנמצאים במבנים יבילים לקיים לימודים בשטח בית הספר בשעות אחה"צ או בכל זמן אחר שמתאפשר לסייע, על מנת להכניס גם את ילדי מוסדות החינוך הללו לסוג של שגרת לימודים החשובה בימים אלו".

 

בית שמש עליזה בלוך מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד