כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מרגי תוקף: "רבנים שתמכו בחיבור עם לפיד"

ח"כ יעקב מרגי מש"ס הגיב לתמיכתם של רבני תקומה במפלגת 'העם אתנו' של ח"כ אלי ישי: "אותם רבנים שתמכו ועודדו את הברית בין הבית היהודי ויש עתיד, וכולנו ראינו איזה גל חקיקה אנטי דתית עברנו בקדנציה האחרונה וכמה נפגעו קודשי ישראל בקדנציה החולפת. ועכשיו אותם רבנים חברו כדי לפגוע בתנועה הקדושה ש"ס"

מרדי. צילום: פלאש 90
מרדי. צילום: פלאש 90

ח"כ יעקב מרגי תוקף בראיון ל'בחדרי חרדים' את פגישת הרבנים דב ליאור ואליקים לבנון עם ח"כ אלי ישי והגר"מ מזוז אמש (א) במסגרת תמיכתם במפלגת העם איתנו.

"אותם רבנים שתמכו ועודדו את הברית בין יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, וכולנו ראינו איזה גל חקיקה אנטי דתית עברנו בקדנציה האחרונה וכמה נפגעו קודשי ישראל בקדנציה החולפת. ועכשיו אותם רבנים חברו כדי לפגוע בתנועה הקדושה ש"ס.

"אין ספק שההנהגה של הציבור הספרדי מזרחי הם מועצת חכמי התורה שאותה יסד מרן הגר"ע יוסף זצ"ל ואחריהם אנו מחוייבים ללכת. הבית הטבעי של הציבור הספרדי, חרדים, חילונים ודתיים, הוא בתנועת ש"ס".

כזכור, ביום כ"א אדר תשע"ג שיגרו רבני תקומה ובראשם הרב דוב ליאור מכתב ליו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ולשר אורי אריאל, ובו הם מחזקים את ידיהם על שיתוף הפעולה עם יאיר לפיד כאשר המפלגות החרדיות נשארו באופוזיציה.

במכתב כתבו הרבנים: "בעקבות העדכונים שקיבלנו מכם ועל אף כל ההיסטריה התקשורתית, אנו מחזקים את ידיכם בדרך אשר אתם הולכים למען שמירת עולם התורה וההתיישבות בארץ ישראל, בשיתוף פעולה עם יאיר לפיד ומפלגת יש עתיד."

במוצאי שבת האחרונה החליטה מועצת תקומה ברוב קולות שלא לאשר את החיבור עם מפלגתו של אלי ישי, אלא להישאר באיחוד עם מפלגת הבית היהודי על בסיס שיריונים ברשימה המשותפת. בעקבות החלטה זו הודיע הרב דוב ליאור על תמיכתו במפלגת העם איתנו.


מכתב התמיכה בבנט
מרגי תקומה העם אתנו אלי ישי דוב ליאור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 81 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד