ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
במפקדת פיקוד מרכז

נתניהו: "לא תהיה הפסקת אש בלי שחרור חטופינו"

ראש הממשלה נתניהו במפקדת פיקוד מרכז: "לא תהיה הפסקת אש בלי שחרור חטופינו". נתניהו הוסיף: "יש קומץ קטנטן של אנשים שלא מייצג את הציבור הזה, שלוקח את החוק לידיים. אנחנו לא מוכנים לסבול את זה"

נתניהו: "לא תהיה הפסקת אש בלי שחרור חטופינו"
ראש הממשלה נתניהו בפיקוד הדרום צילום: מתוך הסרטון

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (רביעי) עם ראשי רשויות מיהודה ושומרון במפקדת פיקוד מרכז, יחד עם חברי הקבינט לניהול המלחמה, ועם ראש השב"כ רונן בר וראש המל"ל צחי הנגבי.

ראש הממשלה נתניהו אמר לראשי הרשויות ביהודה ושומרון: "בתחילת דבריי אני רוצה לשבח את הפעולה הקרקעית של צה"ל ברצועת עזה, היא מתקדמת היטב ומשיגה תוצאות טובות. אני מבקש לשים בצד כל מיני שמועות סרק שאנחנו שומעים מכל מיני כיוונים, ולחזור על דבר אחד ברור: לא תהיה הפסקת אש בלי שחרור חטופינו. כל השאר זה סרק".

נתניהו הוסיף: "אני פה עם קבינט ניהול המלחמה, עם ראשי המועצות ביהודה ושומרון וכמובן עם פיקוד המרכז. אנחנו באים הנה לשלוש מטרות: מטרה ראשונה היא להגביר את הסיכול של הטרור, זה נעשה ביד רמה. אני רוצה לשבח את צה"ל, את השב"כ ואת משטרת ישראל על פעולה מאוד מרשימה בתחום הזה.

היעד השני הוא למנוע הסלמה והפיכת יהודה ושומרון לזירה שנייה. הדבר הזה כמובן מחייב היערכות גם לפיגועים המוניים גם ב-יהודה ושומרון וגם מ-יהודה ושומרון. הסיבה השלישית זה קומץ קיצוניים שלא מייצגים את הציבור שיושב כאן, שגורם נזק גדול למדינת ישראל".

לדברי נתניהו, "הציבור של תושבי יהודה ושומרון זה חצי מיליון אזרחים נאמנים, שומרי חוק, שעושים עבודה מסורה. עכשיו, רבים רבים מהם גם בשירות הסדיר וגם בשירות המילואים בתוך קו החזית בעזה. האזרחים הללו תרמו תרומה גדולה מאוד למדינת ישראל במהלך השנים ועומדים באתגרים שאזרחי ישראל יודעים כמה הם קשים וכמה הם מחייבים. הם תמיד, תמיד, תמיד שמרו על ערכים - ערכי מוסר ונורמות התנהגות ראשוניות במעלה.

יש קומץ קטנטן של אנשים שלא מייצג את הציבור הזה, שלוקח את החוק לידיים. אנחנו לא מוכנים לסבול את זה, אנחנו לא מוכנים לקבל את זה, אנחנו נפעל נגד זה בכל דרך. זה גורם נזק בינלאומי כבד למדינת ישראל וזה לא מייצג את הציבור כאן. אני מגנה את זה ואנחנו נפעל נגד זה, ואני יודע שאני מייצג את כל האנשים שיושבים כאן; ראשי היישובים ביהודה ושומרון וציבור המתיישבים ביהודה ושומרון. תודה רבה לכם".

בפגישה משתתפים ראשי רשויות מהיישובים: אורנית, אפרת, אלקנה, אריאל, בית אל, ביתר עלית, בנימין, בקעת הירדן, גבעת זאב, גוש עציון, הר הדר, הר חברון, ר׳ מנהלת חברון, מודיעין עילית, מעלה אדומים, מעלה אפרים, עמנואל, מועצת קדומים, קריית ארבע, קרני שומרון, שומרון ושער שומרון, מנכ"לית מועצת יש"ע ומזכ"ל אמנה.

מלחמת חרבות ברזל יהודה ושומרון בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד