א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
מוסר כפול

שרה מספרד: ישראל חייבת לשים קץ ל'רצח העם' של פלסטינים בעזה

בראיון ל'אל-ג'זירה' אמרה הפוליטיקאית השמאלנית כי מנהיגי העולם אינם מצליחים לפעול נגד המתקפה של ישראל | "מדינות צריכות לנתק את היחסים הדיפלומטיים עם ישראל"

שרה מספרד: ישראל חייבת לשים קץ ל'רצח העם' של פלסטינים בעזה
דגל ספרד צילום: Pixabay

בראיון לאל-ג'זירה, שרה מספרד קראה לקהילה הבינלאומית להטיל סנקציות על ישראל, שהיא האשימה ב"רצח עם מתוכנן" של פלסטינים בעזה. איונה בלרה, השרה הספרדיה לזכויות חברתיות ומנהיגת מפלגת השמאל הקיצוני 'פודמוס', גינתה גם את מנהיגי העולם בשל מוסר כפול לכאורה - ואמרה כי בעוד הפרות זכויות אדם באוקראינה נדונו, יש "שתיקה מחרישת אוזניים" על הקורבנות של ההפצצה הישראלית.

"למה אנחנו יכולים לתת שיעורים בזכויות אדם בסכסוכים אחרים ולא כאן כשהעולם מסתכל באימה? מותם של אלפי ילדים, האימהות צועקות נואשות כי הן עדות להרג ילדיהן. יש שתיקה מחרישת אוזניים של כל כך הרבה מדינות וכל כך הרבה מנהיגים פוליטיים שיכולים לעשות משהו.

אני מדברת על מה שאני יודעת היטב, שהוא האיחוד האירופי. נראה שהפגנת הצביעות, שהנציבות האירופית מפגינה, אינה מתקבלת על הדעת. ספרד ומדינות אחרות צריכות לנתק את היחסים הדיפלומטיים עם ישראל במחאה על המתקפה שלה על עזה", היא התעקשה.

העיתון הספרדי "אל פאיס", שמצטט מקורות דיפלומטיים, דיווח כי איוון אילראמנדי, שנחטף על ידי חמאס במהלך השבת השחורה, מת. הוא גר בקיבוץ בעוטף.

ספרד מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד