א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
תומכת טרור

ראש העיר לחץ: עורכת דין התפטרה לאחר שקרעה פוסטרים של חטופים בעזה

עורכת דין ניו יורקית התפטרה לאחר שקרעה כרזות של ישראלים שנחטפו כבני ערובה על ידי חמאס. ויקטוריה רואיז, סנגורית ציבורית בניו יורק, התפטרה לאחר לחץ של ראש העיר אריק אדמס. בתיעוד נראית רואיז מורידה את הכרזות מעמוד במנהטן

ראש העיר לחץ: עורכת דין התפטרה לאחר שקרעה פוסטרים של חטופים בעזה
תומכת חמאס תולשת את תמונות החטופים צילום: צילום מסך

עורכת דין מהסנגוריה הציבורית בניו יורק התפטרה לאחר שקרעה כרזות של ישראלים שנחטפו על ידי חמאס. ויקטוריה רואיז, סנגורית ציבורית בניו יורק, תועדה מורידה שתי פוסטרים עם הכותרת 'חטופה' בשבוע שעבר.

בסרטון נראית רואיז מורידה את הכרזות מעמוד במנהטן. אדם שצילם את רואיז שאל את עורכת הדין: "למה את מורידה תמונות של ילדים נעדרים?". רואיז התעלמה והמשיכה ללכת.

לאחר ביקורת מצד פעילים פוליטיים וארגונים נגד אנטישמיות, עורכת הדין התפטרה באופן מיידי. מנכ"לית ארגון "לעצור את האנטישמיות" ליאורה רז, אמרה שהארגון "שמח לשמוע" שרואיז פרשה מתפקידה.

רז הוסיפה: "אנו שמחים לשמוע שוויקטוריה רואיז התפטרה מתפקידה בשירותי ההגנה של מחוז ניו יורק".

"מי שמכפיש בגלוי קהילה על ידי הורדת הפוסטרים האלה לא צריך לייצג את הפגיעים ביותר במחוז ניו יורק בבית המשפט" אמרה.

ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס, אמר: "כפי שאמרתי שוב ושוב במהלך החודש האחרון, התקפות 7 באוקטובר על ישראל היו מתועבות, וכל בן ערובה צריך להיות משוחרר מיד למשפחתו. כאשר אנו רואים את האלימות הזו גולשת לעיר ניו יורק, עלינו לחזור ולהדגיש שלשנאה אין מקום כאן. להוריד כרזה של בן ערובה היא מעשה מוטעה מאוד של חוסר כבוד לקורבנות הטרור".

חמאס עזה ארצות הברית ניו יורק חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד