כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הבהרה מבית הגר"מ מאזוז: "נרוץ עד הסוף"

פטרונה הרוחני של תנועת 'העם איתנו' הגר"מ מאזוז, פנה במכתב להרה"ג חיים רבי, בבקשה לארגן מפגש פיוס בין יו"ר ש"ס אריה דרעי לאלי ישי • בש"ס היו שראו במכתב כוונה להתקפלות, אך בבית הרב מבהירים: "מטרת המפגש היא כדי לסכם על מערכת בחירות נקייה מהשמצות - אין כוונה לפרוש מהמירוץ, ואנו נרוץ עד הסוף" • מקורבי ישי מגלים אופטימיות באשר לסיכוייהם לעבור את אחוז החסימה

הגר"מ מאזוז בהדלקת נרות. צילום: שוקי לרר
הגר"מ מאזוז בהדלקת נרות. צילום: שוקי לרר

השסע הספרדי: הגאון רבי מאיר מזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים' ופטרונו של אלי ישי, פנה במכתב אל הגאון רבי חיים רבי, ראש ישיבת 'עטרת חכמים', ובו הוא מבקש ממנו לפעול למען פגישה משותפת בין אריה דרעי לאלי ישי.

במכתב, מבקש הרב מזוז להזמין לשם הדברות, את יו"ר ש"ס אריה דרעי, ויו"ר 'העם איתנו' אלי ישעי, לפגישה משותפת ומכנה זאת מצווה.

"אם כבודו יוכל לעשות מצווה", כותב הגר"מ, "להזמין את רבי אריה דרעי ורבי אליהו ישי אצלנו על שולחן אחד, אודה לו מאוד. והשם יתברך יעזור שיהיה רק טוב לעם ישראל".

מבית הרב נמסר שמטרת המכתב היא כדי להגיע להסכנמות על ניהול מערכת בחירות נקייה מהשמצות ולשון הרע, ואין הכוונה להדבר אודות פרישת ישי מהמירוץ.

"ישי ירוץ עד הסוף", הבהירו בבית הרב.

בסקר של מכון המחקר 'פאלנס' עבור ערוץ הכנסת, שפורסם היום, עולה כי תנועת ש"ס בראשות אריה דרעי זוכה לחמשה מנדטים ומפלגת 'העם אתנו' בראשות ח"כ אלי ישי זוכה לארבעה מנדטים והיא בעלת סיכוי לעבור את אחוז החסימה.


מכתבו של הגר"מ מאזוז
גרמ מאזוז אלי ישי אריה דרעי שס בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 58 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד