ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
תומך נלהב בפלסטינים

הרוצח נחשף: פרופסור במכללה הרג יהודי שהפגין בעד ישראל

פרופסור במכללה, פרו-פלסטיני, רצח יהודי שהפגין בעד ישראל בקליפורניה. פרופסור למדעי המחשב לואי אלנג'י, בן 50, זוהה כאדם שפגע בפול קסלר במגפון שהפיל אותו ארצה וגרם לו לדמם למוות

קסלר שרוע על הרצפה לאחר התקיפה
קסלר שרוע על הרצפה לאחר התקיפה צילום: Yeshiva world news

המשטרה בארה"ב ניהלה חקרה בקשר למותו של גבר יהודי במהלך עימות עם מפגינים פרו-פלסטינים ביום ראשון האחרון. יהודי בן 69 מת לאחר שהוכה על ידי תומך חמאס. ה'דיילי מייל' מדווח כי הרוצח הוא פרופסור בקולג' בן 50.

לואי אלנג'י, מלמד מדעי המחשב במכללת ונטורה קהילתית בקליפורניה, פגע בפול קסלר במגפון שהפיל אותו ארצה. המשטרה פשטה על ביתו ברחוב שקט במורפארק, קליפורניה ביום ראשון בערב.

"בעלי הגיע הביתה וראה צוות של ימ"מ, שישה שוטרים עם רובים וציוד מלא. כלי הרכב שלהם לא היו מכוניות משטרה, הם לא היו מסומנים", סיפרה השכנה מילי רבצו ל'דיילי מייל'.

מסתבר שהפרופסור אלנג'י תומך נלהב בפלסטינים, ופרסם ברשת סרטון בו פעיל פלסטיני השווה את ארגון הטרור חמאס עם מנהיגים היסטוריים של זכויות אזרח.

קסלר, בן 69, הופל ארצה ביום ראשון, כאשר שתי קבוצות יריבות השתתפו באירועי מחאה בעד ונגד ישראל. קסלר נפטר למחרת בבית החולים בשל פציעותיו הקשות.

אלנג'י הגיע לארצות הברית בשנות ה-90 הוא לימד בעבר באיחוד האמירויות.

בעמוד הפייסבוק שלו הוא פרסם כמה הודעות בערבית התומכות בפלסטינים. הוא כתב: 'או אללה, שחרר את השבי של מסגד אל-אקצא. במוקדם מאשר במאוחר. או אללה, אל תמנע מאיתנו להתפלל שם לפני שנמות. או אלוהים, תן ניצחון למשרתיך החלשים בפלסטין ובכל מקום. הו אללה, קשור את לבם בקשר של סבלנות ואמונה".

נתיחה שלאחר המוות קבעה שקסלר מת מפגיעת ראש והמוות נקבע כרצח. הפדרציה היהודית של לוס אנג'לס כינתה את מותו "פשע אנטישמי".

 

 

 

רצח ארצות הברית חמאס מלחמת חרבות ברזל פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד