כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מרן, ודגל כחול לבן: הקמפיין של ישי נחשף

חשיפת 'בחדרי חרדים' • עוד טרם גובשה הרשימה - מפלגת 'העם איתנו' בראשות הח"כ הפורש ישי יוצאת לקמפיין בחירות • במרכז הקמפיין, ציטוט מהגר"ע יוסף על אלי ישי: 'בכל ביתי נאמן הוא' • ישי ושטבון יופיעו במודעות כשמאחוריהם דגל - מה שלא נראה בקמפיין מפלגה חרדית • "אנו מדגישים הן את תורת ישראל והן את ארץ ישראל" • אהבתם?

מרן, ודגל כחול לבן: הקמפיין של ישי נחשף

ציטוט של מרן ודגל ישראל: 'בחדרי חרדים' חושף את הקמפיין של תנועת 'העם איתנו' בראשות אלי ישי שיעלה החל ממחר על גבי שלטי חוצות, אוטובוסים ובעיתונות.

אחר ש'בחדרי חרדים' היה הראשון לחשוף בשבוע שעבר את שם מפלגתו של אלי ישי "העם איתנו", חושף האתר את הקמפיין הראשון של התנועה.

בקמפיין ראשון שיעלה על גבי שלטי חוצות, אוטובוסים ודפי העיתנות יתנוססו ציטוטים נבחרים של הגר"ע יוסף זצ"ל אודות יו"ר מפלגת 'העם איתנו' אלי ישי.

נכון לעכשיו החליטו מעצבי הקמפיין שלא לעשות שימוש בתמונותו של הגר"ע יוסף בקמפיין של המפלגה. זאת בניגוד לש"ס שעשתה בתמונת הגר"ע שימוש רב.

עם זאת ייעשה שימוש באמירה המוכרת של הגר"ע יוסף על ישי, עליה חזר רבות: "אלי ישי - בכל ביתי נאמן הוא", אמירה שיש לה משמעות רחבה אודות אופן התנהולותו של ישי, המאופיינת, כך לפי עדות הגר"ע, בנאמנות וביושר.

כך גם, אולי לראשונה בתולדות מפלגה חרדית, בחר ישי להצטלם מאחורי דגל ישראל. אלמנט שמעולם לא הופיע בפרסומי מפלגת ש"ס.

הדגשת הדגל, צובע את המפלגה בצבעים לאומיים ימניים, נראה שהמסרים של התנועה מכוונים לקהל יעד שהינו ימני, וכן קהלים נוספים שלא נמנים על קהל המצביעים הש"סי המסורתי.

"בקמפיין שלנו יש דגש גם על תורת ישראל, וגם על ארץ ישראל", אומרים בתנועה.

בקמפיין יבוא לידי דגש מורשת מרן באמצעות ציטוטים ולא באמצעות תמונות של הגר"ע יוסף.

דמותם של ישי ושטבון יובילו את הקמפיין, גם זאת בניגוד לתנועת ש"ס שהסתירה עד כה את דמותו של ראש המפלגה, אריה דרעי.









קמפיין שס אלי ישי יוני שטבון העם איתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 170 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד