כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

דוד צור פורש מהתנועה: "תומך במהלך האיחוד"

אחרי אלעזר שטרן: חה"כ דוד צור הודיע אתמול ליו"ר התנועה ציפי לבני כי הוא פורש מהמפלגה • לבני - "מעריכה את צורי"

דוד צור פורש מהתנועה: "תומך במהלך האיחוד"
פלאש90

ח"כ דוד צור הודיע ליו"ר התנועה, ח"כ ציפי לבני, על פרישתו ממפלגת התנועה.

בפגישה שהתקיימה אתמול (ב') בין יו"ר התנועה ח"כ ציפי לבני לח"כ דוד צור, הודיע לה האחרון על פרישתו ממפלגת התנועה. כזכור, בשבוע שעבר הודיע ח"כ אלעזר שטרן כי הוא פורש מהתנועה.

ח"כ צור אמר לח"כ לבני כי הוא תומך במהלך האיחוד והוא סבור כי מדובר במהלך חשוב שיגביר את הסיכוי ליציבות שלטונית. כמו כן, ח"כ צור אמר כי הוא מקווה שמפלגות מרכז נוספות יצטרפו לגוש המתהווה, על מנת לייצר אלטרנטיבה שלטונית.

"אני מלא סיפוק מתקופת כהונתי בכנסת ה- 19 ובעיקר מפעילותי כיו"ר ועדת המשנה למאבק בסחר בנשים ובזנות, כיו"ר ועדת המשנה לבטיחות בדרכים וכיו"ר הוועדה המשותפת למניעת אלימות, גזענות והימורים בלתי חוקיים בספורט.

"חברותי עם ח"כ לבני הולכת שנים רבות אחורה. אני מודה לה על ההזדמנות שנתנה לי לשרת את עם ישראל. אמשיך להיות מעורב ולתרום ציבורית אם במסגרת הפוליטית ואם במסגרת ביצועית אחרת".

ח"כ ציפי לבני אמרה עם הודעת פרישתו: "אני מאוד מעריכה את צורי על פעילותו הציבורית במהלך השנים ולכן צירפתי אותו לתנועה. במהלך פעילותו בכנסת היה צורי שליח ציבור אמיתי וחבר. בכנסת בלט במצוינותו ובנחישותו במאבק באלימות בחברה ובמסירותו העמוקה למען זכויות נשים והגנה עליהן. אני בטוחה שבעתיד נפעל שוב במשותף למען טובת החברה בישראל וביטחונה".
דרך השלום דוד צור לבני התנועה הרצוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד