כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
תנופה אדירה

הישיבה הגדולה בתל ציון פתחה במגבית עבור מבנה הישיבה

הישיבה החשובה שהוקמה לפני כשלוש שנים על ידי הרב אמיתי פויכטונגר והרב רפאל קוק נדדה רבות ממקום למקום וכעת קיבלה הקצאה בישוב תל ציון • בימים אלו מתקיימת מגבית מיוחדת לטובת הישיבה

הישיבה הגדולה בתל ציון פתחה במגבית עבור מבנה הישיבה
רבני הישיבה בפתיחת המגבית צילום: באדיבות המצלם

ישיבת 'תל ציון' נבנתה על ידי הרב אמיתי פויכטונגר שליט''א והרב רפאל קוק שליט”א לפני למעלה מ3 שנים, עם חזון לספק לבחורים מצויינים מעולם הישיבות מענה בענינים מהותיים, שמתלווים למצויינות בלימוד כמו תוכן, חיבור, אהבה השם, שמחה, אחריות, מחוייבות, סדר יום בריא ושמח ועוד.
בישיבה מושם דגש על אהבת ה' וביקוש יראתו, והתחברות עמוקה ליהדות. הישיבה משקיעה בחיבור אמיתי לתורה הקדושה, דרכי לימוד שמפתחים את אהבת העיון, הספקים וחזרות מדהימים בלימוד הבקיאות, ועיצוב הנפש ובנייתה בצורה נכונה ושמחה. השבתות והמועדים עם אוירה מיוחדת של כיסופים ושמחה פורצת גבולות, מעידים על חיבור וטהרת הלב המיוחדת לה זוכים בישיבה.

להצטרפות למגבית החשובה למען הישיבה לחצו כאן>>


למלאכה התמסרו צוות רבנים שמקריבים את עצמם במסירות גדולה, תוך כדי יחס חם לכל בחור ובחור ופיקוח על התקדמותו האישית. הבחורים מקבלים מהם ומנסיונם כלים רבים בכל שטחי החיים. הישיבה מלמדת ומעודדת לקיחת אחריות עצמית ולקיחת אחריות קבוצתית.
הבחורים מעידים על חיבור אדיר והעפלה מופלאה. הם מספרים על חיים חדשים, פגישה מחדש של עצמם, טעם חדש בלימוד, בעיון ובקיאות, בידיעת ה’ ויסודי האמונה, תנופה אדירה בכל הנוגע לקשר עם בורא עולם ותורתו, והתקדמות מדהימה בתחומים מהותיים כמו שמחת חיים, רוגע, ועבודה יעילה ונכונה.

הישיבה מאז הקמתה נדדה רבות, והייתה בכמה וכמה מקומות, ביניהם במושב לוזית, בהר נוף, בתל ציון, והגלות הזאת ברוך השם הסתיימה בשבועות אלה, כאשר הישיבה קיבלה הקצאה בתל ציון, ובימים אלו מתקיימת מגבית להקמת המתחם בסייעתא דשמיא. קומו ונבנה ציון...

להצטרפות למגבית החשובה למען הישיבה לחצו כאן>>

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד