כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

יהדות התורה והחברה: פעילים חילונים יקימו מטה

בעקבות פעילותם החברתית של ח"כי יהדות התורה בקדנציה האחרונה, יוזמים פעילים חברתיים מטה חילוני מיוחד

מטה יהדות התורה. צילום ארכיון
מטה יהדות התורה. צילום ארכיון

בעוד מפלגת ש"ס עסוקה במאבק מול מפלגת העם איתנו של אלי ישי, ביהדות התורה כבר החלו לפעול ולהתארגן לקראת הקמת מטה בחירות מרכזי שיפקד על עשרות מטות אזוריות ברחבי הארץ.

בימים האחרונים נערכות פגישות של אנשי אגודת ישראל ודגל התורה בהן דנים המשתתפים בדרכי הפעולה. בישיבות גם עלה הצורך בהפקת לקחים מהמטה המרכזי של יהדות התורה לכנסת ה-19 באור יהודה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בימים האחרונים פנו מספר פעילים חברתיים בכירים מהמגזר החילוני לחברי הכנסת יעקב ליצמן ומשה גפני במטרה לשתף פעולה, בעקבות הפעילות החברתית של חברי הכנסת החרדים בועדות הכנסת.

גורם ביהדות התורה אומר ל'בחדרי חרדים' כי טרם הוחלט באיזו מתכונת יהיה המטה. הגורם הוסיף כי מטה חברתי יקום וכי יש בציבור הכללי מספר רב של תומכים בח"כים החרדים לאור פעילותם הרבה בכנסת.

יצויין כי המועמד מספר שמונה של יהדות התורה לכנסת, אליעזר סורוצקין, צפוי לעמוד בראש מטה מיוחד עבור ציבור החוזרים בתשובה, במטרה להביא קהלים חדשים ליהדות התורה.

כזכור, בשבוע שעבר התכנסו חברי ועדת השמונה של אגודת ישראל בלשכתו של חנוך זייברט ראש העיר בני ברק, ודנו בדרכי הפעולה, כמו כן התכנסה ועדת החמישה של דגל התורה, בה השתתפו חברי הכנסת משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר, יחד עם מנחם שפירא מנהל המחלקה המוניציפאלית של דגל התורה ומשה שיפמן גזבר התנועה.
דגל התורה אגודת ישראל יהדות התורה חברתי בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד