כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
נחשפו למתרחש בארץ

סרטון מהמלחמה הוצג לנציגים מלמעלה מ-40 מדינות

בטקס בינלאומי שהתקיים בווינה הגיעו נציגים מכל רחבי אירופה. הצוות הישראלי ביקש לנצל את ההתכנסות כדי להקרין סרטון מיוחד שהופק להשבת החטופים. "אנחנו נעשה הכול כדי להעלות את המודעות לעניין החטופים"

תמונות החטופים
תמונות החטופים צילום: מתוך רשת X

השבוע, התקיים כנס בין לאומי לתקשורת אותו יזם ארגון התקינה האירופאי Cen CENELEC בו חברים מכוני התקנים האירופאיים. במהלך הכנס שנערך בווינה, התקיים טקס חלוקת פרסי תקשורת בו משתתפים מכונים מכל רחבי אירופה והעולם, ומתחרים בנושא הסברה יצירתית.

בתחרות השנה זכה מכון התקנים הישראלי במקום הראשון בתחרות בקטגוריית רשתות חברתיות, על פרויקט שיתוף עובדים בהפקת סרטוני הסברה לציבור בנושא בדיקות בטיחות למוצרי צריכה שונים.

במהלך מעמד הזכייה, מכון התקנים הישראלי ניצל את הבמה שהוענקה לו והציג לנציגי המדינות האירופאיות הרבות, את הסרטון המיוחד אותו הפיקו במכון התקנים הישראלי הקורא להשבת החטופים.

לצורך הסרטון הצטלמו עובדי המכון בתהלוכה מיוחדת בה החזיקו את תמונות החטופים שהמחישו את מספרם הבלתי נתפס, וקראו לשחרורם. הסרטון המצמרר עורר זעזוע רב בקהל הנציגים שייצגו למעלה מ-40 מדינות שנחשפו למתרחש בארץ בצורה אובייקטיבית העוקפת את דיווחי התקשורת הבין-לאומית העוינת.

הסרטון הוקרן על מסך ענק דרך הזום כאשר ההשתתפות של הנציגות הישראלית התקיימה בצורה וירטואלית בעקבות מצב המלחמה ועובדי המכון הרבים המגויסים למילואים ולטובת המאמץ המלחמתי.

מנכ"ל המכון גלעד גולוב: "אנחנו כמו כולם, נעשה הכל כדי להעלות את המודעות לעניין החטופים בעזה, גם אם זה אומר לנצל במה בטקס זכייה בנושא אחר לחלוטין, שמחנו מאד על ההזדמנות שהוענקה לנו בעקבות הזכייה להעביר את המסר של החזרת החטופים הביתה בקרוב, ולחזק את ההסברה הישראלית, מכון התקנים הישראלי רתום כולו בימים אלו לסייע ככל הניתן למאמץ המלחמתי".

חטופים אוסטריה חמאס עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד