כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

המחיר עלה? גם המכירות של 'פסגות'

למרות עליית המחירים, רושם פרויקט 'פסגות ירושלים' ביקושים חריגים בשכונה שעתודות הקרקע שלה אוזלות במהירות

המחיר עלה? גם המכירות של 'פסגות'



תנופת הבנייה בשכונת רוממה הירושלמית כבר הפכה לעובדה מוגמרת. בתוך שנים ספורות ישתנה לחלוטין קו הרקיע של השכונה החרדית הנמצאת בכניסה לבירה.

מתחמי תעשייה רבים הפכו בשנים האחרונות למתחמי מגורים שזוכים לביקושים גבוהים. חלקם נמכרים "על הנייר" בשל ייחודיותה של השכונה שעתודות הקרקע שלה הולכות ואוזלות במהירות.

בין שלל הפרויקטים שהולכים ונבנים בימים אלה בולטת במיוחד הצלחתו של פרויקט 'פסגות ירושלים' הנבנה בנקודה הטופוגרפית הגבוהה ביותר בשכונה. בפינת הרחובות שמגר-ירמיהו-ברנדייס.

מיקומו הייחודי של הפרויקט על צירי תנועה מרכזיים, בסמוך למרכזי התורה והחסידות הגדולים בעיר, והיותו ממוקם בפסגת השכונה שנחשבת לאחת הגבוהות שבשכונות ירושלים, מסבירים את הביקוש ההיסטרי שרשם הפרויקט מהרגע הראשון.

לא קשה להבין את הלוגיקה שמאחורי הביקוש הער ברוממה שמעוררת התעניינות רבה בארץ ובחו"ל הן בשל מיקומה והן בשל הפסיפס החרדי שמאכלס אותה. אך קשה להבין את ההצלחה הגדולה של 'פסגות ירושלים' שרושם ביקושים חריגים גם מול הפרויקטים שנבנים בסמוך, לא רק בארץ אלא גם בקרב תושבי חו"ל שמחפשים הזדמנויות בירושלים.

ניתן לתלות זאת במיקום, כאמור. ניתן לתלות זאת במגוון הדירות המוצעות. במפרט העשיר שמציעים היזמים ואולי בעובדה שהמחיר המוצע הוא מחיר "סופי" ללא אותיות קטנות ותוספות עבור ליווי משפטי, עמלת שיווק ושאר עמלות הנהוגים במחוזותינו. ואולי שמם הטוב של היזמים ('קרסו נדל"ן', 'אקה נדל"ן' ו'טעמן נדל"ן') הוא זה שאחראי להצלחה הזו.

ביקור במשרד המכירות של 'פסגות ירושלים' מסביר יותר מכל איך הצליח הפרויקט לרשום הצלחה כה גדולה. השקיפות, ההוגנות וגילוי הלב של אנשי השיווק, הם כנראה הסיבה לכך שלמרות עליית המחירים של התקופה האחרונה, מצליח הפרויקט לרשום גידול מתמיד במכירות.

כך או כך, השוק לא טועה. אין ספק שמדובר באחת מהזדמנויות הנדל"ן המשתלמות ביותר בירושלים בשנים האחרונות.
פסגות מכירות בניה ירושלים רוממה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד