1. עמוד הבית
  2. חדשות
  3. עיתונות ותקשורת

השתתפות שיא בשעשועון 'ביד הלשון' של בזק

אלפי מתקשרים מידי שבוע לצד המשתתפים מאולפן רדיו קול חי ואלפים נוספים צופים בשידור החי ומשתתפים בערוצים השונים של השעשועון
אלי כהןא' טבת תשע"ה 23/12/2014 14:10

המתמודדים יחד עם מנחם טוקר

מתחזקים ב'יד הלשון'. נתוני ההשתתפות מרשימים במיוחד בשעשועון ביד הלשון, התקבלו בסיפוק רב בחברת בזק יוזמת החידון שגם השנה, מקיימת פעילות שמטרתה חיזוק נושא שמירת הלשון, תוך חיבור למישור הערכי.

כזכור, השעשועון השנה נערך בשיתוף רדיו קול חי, רשת קו עיתונות דתית ואתר בחדרי חרדים ומאפשר השתתפות טלפונית מהבית או בשידור חי מאולפן רדיו קול חי.

מהנתונים שבידי חברת בזק עולה כי מידי שבוע מתקשרים למעלה מאלף מאזינים על מנת להשתתף בחידון מהבית, לצד עשרת המתמודדים שנמצאים באולפן בכל פרק. הנתונים מראים, כי לצד המתמודדים נחשפו מאות אלפים לפעילות בשלל הערוצים הכוללים צפיה בשידור חי, בפרקים המוקלטים ובתשבצים המתפרסמים ברשת עיתוני קו עיתונות דתית.

למערכת התכנית ברדיו קול חי הגיעו עדויות של מאזינים רבים שסיפרו שקבעו בקרב המשפחה והחברים ללמוד בסעודות שבת או בזמן הפנוי הלכות מספר החפץ חיים הן במטרה להעפיל לתוכנית, והן כחלק מההכנה לתוכנית בקרב אלו שהעפילו אליה. גם מאזינים בקרב תלמידי ישיבות סיפרו על כך שבישיבות רבות בחורים מאזינים לשידור התכנית ביום חמישי בשעה 21:00, ו"מתפלפלים" בינם לבין עצמם על השאלות והתשובות.

אילן סיגל, מנהל אגף שיווק פרטי בבזק: "בזק שמה לה למטרה לשמר ולקדם את התקשורת הכשרה והנקייה, זאת מתוך הבנה לצרכיו הייחודיים של המגזר החרדי. במשך מספר שנים אנו פועלים לחיזוק, קידום וניכוס ערך שמירת הלשון באמצעים שונים, אשר התקבלו באהדה רבה בקרב הציבור החרדי והוכתרו כהצלחה כבירה. בעקבות הצלחת הפעילות בשנים הקודמות, גם השנה אנו שמחים לקיים פעילות לקידום שמירת הלשון".




הוסף תגובה

תגובות

אין לשלוח תגובה הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
;