י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

עמותת 'תמך' קיבלה מענק מהקהילה היהודית של לוס אנג'לס

עמותת "תמך" העוסקת בשילוב נשים חרדיות בשוק התעסוקה, זכתה לאחרונה במענק מקרן הקהילה היהודית של לוס אנג'לס • המענק יסייע בהרחבת פעילות "תמך" ברחבי הארץ ולפתיחת ערוצי פרנסה נוספים לנשים חרדיות

עמותת 'תמך' קיבלה מענק מהקהילה היהודית של לוס אנג'לס
shutterstock

תרומה משמעותית ניתנה מקרן הקהילה היהודית של לוס אנג'לס לעמותת "תמך", הפועלת מזה כעשור למען שילובן של נשים חרדיות בשוק התעסוקה.

העמותה, שהוקמה ב-2005, סייעה עד כה בהשמת 5000 נשים חרדיות במקומות עבודה שונים ברחבי הארץ. הפעילות התאפשרה הודות לכלי הכשרות מקצועיים, בהם קורסים רלוונטיים, אשר סייעו למעסיקים לשלב את בוגרות הקורס בצורה הטובה ביותר.

הפעילות מול המעסיקים הינה אחת ממיזמי הדגל של הארגון. בתמך יוצרים קשר עם בעלי החברות, בונים פלטפורמה מתאימה לקליטת עובדות חרדיות, מממנים לנשים הכשרה מקצועיות הנדרשת לתפקיד ומלווים אותן עד לשילובן המלא בחברה.

בשנת 2013 פתחה תמך את המרחב העסקי, "האב ירושלים", המיועד לנשים חרדיות עצמאיות. ה"האב" מספק לבעלות העסקים מקום נח לעבודה יומיומית, ציוד מתקדם ושירותי רשת. במקביל מתבצעת ב"האב" פעילות נטוורקינג אפקטיבית, מעטפת יעוץ וסדנאות לקידום עסקים.

שיינדי באב"ד, מנכ"לית תמך, בירכה על התרומה: "אנו שמחות לשתף כי עמותת תמך הינה החלוצה והמובילה בתחום שילוב חרדיות בשוק התעסוקה בישראל".

בתמך שבעי רצון מהעובדה שרוב מוחלט של הנשים אשר עברו דרך תכניות ההכשרה, מצאו עבודה בשוק התחרותי. אלה שלא מצאו, הופנו לתכניות תעסוקה אחרות שהתאימו לצרכיהן ולרצונן באותו הזמן.

"פילנתרופים ותורמים מהקהילה סיפקו לנו את המימון הנדרש, אך עם זאת נדרשה לנו תמיכה נוספת על מנת להרחיב את הפעילות ולהוסיף מקומות עבודה חדשים לנשים. אנו מודות לקרן הקהילה היהודית בלוס אנגלס על תרומתה הנכבדה", הוסיפה.

קרן הקהילה היהודית של לוס אנג'לס נוסדה בשנת 1954, הקרן מנהלת נכסי צדקה של פילנתרופים מרחבי העולם ומובילה בתחום פתרונות תרומה לנדבנים יהודים בלוס אנג'לס רבתי.

הקרן מנהלת כיום נכסים של 812 מיליון דולרים ומדורגת בין 11 הקרנות הגדולות ביותר לוס אנג'לס. בשנת 2012, העניקה הקרן בשם 1000 תורמיה כ-53 מליון דולר, למאות ארגונים ללא מטרות רווח, עם תכניות המשתרעות על מגוון תחומים של נתינה פילנתרופית.



לימודים תמך אוניברסיטה מכללה מבחנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד