י"ט אייר התשפ"ד
27.05.2024
מול בתים עולים באש

"כמה מחבלים חיסלת?" • תיעוד דרמטי: ההסתערות על הקיבוץ

לוחם יחידת יואב מצא את עצמו בחג שמחת תורה ב-7 לאוקטובר במשימת חייו, לחסל את המחבלים שחדרו לקיבוץ כפר עזה | בתיעוד מיוחד ממצלמת הגוף שנחשף כעת הוא מספק הצצה למה שהתחולל. בתים עולים באש ורכבים עם גופות בצידי הדרכים | דרמטי זו לא מילה

"כמה מחבלים חיסלת?" • תיעוד דרמטי: ההסתערות על הקיבוץ
המאבק במחבלים בכפר עזה צילום: דוברות המשטרה

גם בחלוף למעלה מחודש מאז מתקפת הפתע האכזרית של כשלושת אלפים מחבלי חמאס על קיבוצי עוטף עזה, ממשיכות העדויות לצוץ. משטרת ישראל מפרסמת כעת תיעוד חדש מהסתערות של לוחמי יחידת יואב על קיבוץ כפר עזה. 

בתיעוד נראה לוחם יחידת יואב של מחוז דרום במשטרת ישראל, כתר צורן, במשימת חייו, לחסל את המחבלים שחדרו לקיבוץ, בשעה שהוא עדיין לא לגמרי מודע לסדר גדול האירוע. מה שכן ניתן לראות בתיעוד ממצלמת הגוף שלו, בתים עולים באש ולפי תיאורו בשחזור ראה בדרכו לשם - רכבים עם גופות בצידי הדרכים.

כמה מחבלים חיסלת? | משימת חייו של לוחם יחידת יואב

התיעוד שמספק הצצה לרגעי הדרמה, מציג גם כן כמה שעות נאבקו כוחות הביטחון במחבלים הנחושים שהיו פזורים בשטח הקיבוץ, כאשר באותה שעה נטבחו ונשרפו למוות עשרות מתושביו ועוד כמה אחרים כבר היו בתוך מנהרות החמאס בעזה. בתיעוד ניתן לראות את שעות הצילום החל מ-10:11 בבוקר, כארבע שעות לאחר חדירת המחבלים וגם את השעה 13:16 בצהריי חג שמחת תורה (שבת). 

עוד ניתן לשמוע את הלוחם כתר צורן מספר, איך האופנוע שעליו רכבו ספג טיל שנפל בסמוך אליהם ובהגיעו לשם הוא מגלה שמדובר בכ-40 מחבלים.

בשלב מסוים אחד מחברי הצוות בשם ירון סופג כדור לחזה ונופל. הוא נשמע אומר: "אני מת". אולם הודות לטיפול בו הוא שרד והובל בג'יפ ממוגן ירי לבית החולים. לקראת הפינוי הם מצרפים לג'יפ תושב כפר עזה שמזנק מחלון ביתו וניצל גם הוא מהתופת.

ירי לעבר שוטרים מלחמת חרבות ברזל כפר עזה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד