ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
מסר מאיים

גלנט בגבול הצפון: "חיזבאללה קרוב לעשות טעות קשה"

שר הביטחון גלנט אמר בגבול הצפון: "חיזבאללה קרוב לעשות טעות קשה". לדבריו, "תושבי ביירות עלולים להגיע למצב זהה לעזה שם כבר מרימים דגל לבן ובורחים מהבית"

גלנט בגבול הצפון: "חיזבאללה קרוב לעשות טעות קשה"
שר הביטחון יואב גלנט בגבול הצפון צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט, סיים הערב (מוצ"ש) הערכת מצב בעוצבת הגליל, סמוך לגבול לבנון, יחד עם מפקד אוגדה 91 תת-אלוף שי קלפר, מפקד עוצבת חירם אלוף משנה אבי מרציאנו ומפקדי הגדודים בחטיבה.

בתום הערכת המצב, שר הביטחון קיים שיח עם לוחמי החטיבה בסדיר ובמילואים. השר גלנט הביע את הערכתו על פעולות ההגנה במרחב והתקיפות לסיכול מחבלים והשמדת יעדי טרור בלבנון

שר הביטחון אמר בשיח הלוחמים: "הגעתי לכאן כדי לקיים הערכת מצב לאור התוקפנות של חיזבאללה - זה כבר לא התגרויות. אני רואה תגובה איכותית ונכונה של הכוחות, שמביאה לנפגעים של חיזבאללה, אנחנו ממשיכים להכות בו".

גלנט העביר מסר ואמר: "אני אומר כאן לאזרחי לבנון, אני כבר רואה את האזרחים בעזה הולכים עם דגלים לבנים לאורך החוף ונעים דרומה. חיזבאללה גורר את לבנון למלחמה שעלולה לקרות, והוא עושה טעויות. אם הוא יעשה טעויות מהסוג הזה כאן, מי שישלם את המחיר זה קודם כל אזרחי לבנון. מה שאנחנו עושים בעזה אנחנו יודעים לעשות בביירות".

שר הביטחון הוסיף: "טייסנו יושבים בקוקפיט, החרטומים של המטוסים מכוונים צפונה. יש לנו מספיק לעשות את כל מה שאנחנו צריכים בדרום, אבל חיל האוויר מכוון צפונה והעוצמה שלו היא מאוד גדולה. לא השתמשנו אפילו בעשרה אחוז מכוחו של חיל האוויר בעזה".

יואב גלנט מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד