ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

"לא חזרנו לכותל כדי להגיע אליו עם נגמ"שים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף את בוז'י הרצוג ואת ציפי לבני: "הם מוכנים לערוך משא ומתן על מזרח ירושלים"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הערב (ג'), בחידון התנ"ך העולמי למבוגרים ותקף את יצחק בוז'י הרצוג וציפי לבני.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לדרישה הפלסטינית לבירה במזרח ירושלים בהסכם שלום עתידי: "שמעתי", אמר, "מאנשים שהם מוכנים לתת לפלסטינים בירה בירושלים, שמעתי מישהו, מישהי, אומרים שהכותל יישאר בידינו. איך הוא יישאר בידינו? כמובלעת בשטח הפלסטיני? ואיך נגיע אליו? בשיירות? בהליקופטרים? בנגמ"שים? לא חזרנו לכותל אחרי אלפיים שנה כדי להגיע אליו בנגמ"שים".

נתניהו הוסיף: "אני אומר לכם היום, בנר אחרון של חג החנוכה – הכותל יישאר בידינו. ירושלים המאוחדת כולה תישאר בידינו, ירושלים תישאר לנצח תחת ריבונות ישראל".

מתנועת הליכוד נמסר: "אנו קוראים לציפי ובוז׳י לחשוף בפני הציבור את האמת שהם מסתירים: האם יסכימו במסגרת הסדר מדיני להקמת בירה פלסטינית בירושלים? האם יהיו מוכנים למסור אזורים במזרח העיר לריבונות פלסטינית? והאם ייתנו בעתיד יד לחלוקת ירושלים? אזרחי ישראל זכאים לדעת עד לאן מוכנים ציפי, בוז׳י והשמאל לסגת״.

מפלגת יש עתיד הגיבה כי, "נתניהו בפאניקה, ויש לו סיבה טובה. הוא היה ראש ממשלה כושל ואנחנו עושים הכל כדי שהוא לא יהיה ראש הממשלה הבא. את הקטסטרופה התקציבית הגדולה בדמות גרעון של 40 מיליארד שקל שנתניהו השאיר, מי שתיקן היה לפיד, שבזכות מדיניותו ניתן היה לממן את צוק איתן - מבצע שנמשך 50 יום ולא מונף להישג מדיני".




: "שמעתי מישהו, או מישהי, אומרים שהכותל יישאר בידינו, ואני שואל - איך בדיוק הכותל יישאר בידינו כמובלעת בשטח הפלסטיני? ואיך בדיוק נגיע אליו, בשיירות, בהליקופטרים או בנגמ"שים?".

לדבריו, "לא חזרנו לכותל אחרי 2,000 שנה כדי להגיע אליו בנגמ"שים ואני אומר לכם כאן ביום הזה, בנר חנוכה האחרון, הכותל יישאר בידינו וירושלים תהיה בידינו מאוחדת לנצח".
נתניהו ראש הממשלה ירושלים כנסת בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד