ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
ללא אזכור מתקפת הטרור של חמאס

ישראל על אונסק"ו: "נותנים אור ירוק לחמאס לרצוח ולחטוף"

באונסק"ו גינו את ישראל ללא אזכור של מתקפת הטרור של חמאס או של החטופים שמוחזקים בשבי בעזה. בישראל הגיבו: "ישראל דוחה בשאט נפש את ההחלטה הנותנת אור ירוק לחמאס להמשיך לרצוח ולחטוף, ולהשתמש בתושבי רצועת עזה כמגינים אנושיים"

ישראל על אונסק"ו: "נותנים אור ירוק לחמאס לרצוח ולחטוף"
מבצע חרבות ברזל - היום הראשון צילום: צלמי פלאש90
במשרד החוץ גינו בחריפות את אונסק"ו (ארגון החינוך, המדע והתרבות של האו"ם) לאחר החלטה שאישרו המדינות החברות בו, המדינות גינו גינוי חריף את ישראל בשל המלחמה בעזה ללא אזכור מתקפת הטרור של חמאס או של החטופים שמוחזקים בשבי ברצועת עזה.

ממשרד החוץ נמסר: "ישראל דוחה בשאט נפש את ההחלטה החד צדדית שקיבל אונסקו היום ביחס למצב בעזה. ההחלטה מתעלמת לחלוטין מהתקפת הטרור של מחבלי החמאס ב-7 באוקטובר שרצחו, טבחו והוציאו להורג כ-1200 איש וחטפו 240 בהם תינוקות, ילדים, נשים וזקנים".

עוד נאמר: "ההחלטה למעשה נותנת אור ירוק לארגון הטרור חמאס, שהוא גרוע מדעאש, להמשיך לרצוח ולחטוף ולהשתמש בתושבי רצועת עזה כמגנים אנושיים. אונסק"ו משתף פעולה עם סילוף עובדות בסיסיות והכחשת הטבח בשירות ממשלים קיצוניים ותומכי טרור. אונסק"ו שעמד דקה דומיה לזכר הקורבנות הפלסטינים בלבד, הוא ארגון שיש בו כשל מוסרי מובנה שיכול להתבייש בעצמו ובדיוניו. ישראל מודה למדינות שתמכו בה ובתיקונים שהציעה ארצות הברית והתנגדו להחלטה של הקבוצה הערבית".

חמאס עזה משרד החוץ מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד