ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

המטרה של דני דנון: פסילת חנין זועבי

ח"כ דני דנון החל לאסוף חתימות של 20 ח"כים, לקראת פסילת חנין זועבי מהתמודדות בבחירות לכנסת הבאה

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

ח"כ דני דנון (הליכוד) החל בימים אלה לאסוף החתימות הדרושות מחברי ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-20 לקראת פסילת חנין זועבי מלהתמודד בבחירות הקרובות.

בפנייתו מסתמך ח"כ דנון על חוק יסוד הכנסת הקובע כי: "רשימת מועמדים לא תשתתף בבחירות לכנסת ולא יהיה אדם מועמד בבחירות לכנסת, אם יש במטרותיה או במעשיה של הרשימה או במעשיו של האדם - תמיכה במאבק מזוין, של מדינת אויב או של ארגון טרור, נגד מדינת ישראל".

בעתירתו ציין ח"כ דנון כי: "קצרה היריעה מלהכיל את שלל התבטאויותיה ומעשיה של ח"כ זועבי, אך ללא ספק יש בהן די והותר כדי להוכיח בבירור את משנתה הקיצונית והמסוכנת נגד מדינת ישראל. די יהיה לציין לעניין זה את חומרת התבטאויותיה של ח"כ זועבי נגד המדינה בזמן מבצע 'צוק איתן', ואת התבטאות דובר ארגון הטרור "חמאס" בעניין, כפי שפורסמה ביום 18.7.14 באתר "ישראל היום": ״אנחנו מצדיעים לחנין זועבי על עמידתה לצד הפלשתינים. חנין זועבי היא פלשתינית גאה שיש בה כמויות עצומות של פטריוטיות. הלוואי וכל הפוליטיקאים הערבים ינהגו כמוה וייקחו ממנה דוגמה". לפיכך ברור לכל, כי חובה על מדינת ישראל להגן על עצמה, ולמנוע את התמודדותה של ח"כ זועבי לכנסת ה-20".,
חנין זועבי ישראל טרור כנסת חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד