כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מעצמה של איש אחד

בערל'ה "החייל של החיילים" שמפנק את הלוחמים

מעל 2000 מנות בשריות מידי שבוע מחלק המתנדב בערל'ה מסינגר מירושלים מאז פרוץ המלחמה. כזה הוא בערל'ה איש זק"א בפני עצמו שזכה לתואר "החייל של החיילים". צפו בוידאו מהחלוקה של בערל'ה בשטחי הכינוס סמוך לגבול 

בערל'ה "החייל של החיילים" שמפנק את הלוחמים
בערל'ה מסינגר מחלק אוכל לחיילים צילום: באדיבות המצלם

בארי וכפר עזה הפכו לשמות נרדפים לזוועות בקנה מידה שלא ידעה המדינה, אך בתוך כל החושך הקודר, יש את קרני האור שמביאות מזור בדמות האחדות והערבות ההדדית המגיעה מכל קצוות הקשת בחברה היהודית.

 קרן אור שכזו היא בערל'ה מסינגר, שכינויו "החייל של החיילים" פשט כאש בשדה קוצים. כזה הוא בערל'ה, האיש המוכר בעל הטשולנט הירושלמי המפורסם בגבעת שאול, ואיש זק"א בפני עצמו שבימים הראשונים פעל במלאכת הקודש בקיבוצי העוטף תחת אש. בערלה כמו חייל, התייצב למשימת הקודש עוד מהימים בהם שררו תוהו ובוהו, והמדינה לקתה בהלם.

כבר אז בתוך כל המראות הקשים ובעוטף שהפך לשטח צבאי סגור, אץ רץ לו בערלה בין הבסיסים והאוגדות השונות, והאכיל במסירות את חיילי צה"ל, כוחות הביטחון וההצלה, ואנשי זק"א, באוכל חם ומזין שבישל במו ידיו ובכמות שלא ניתנת לתאר.

מעל 2000 מנות בשריות מידי שבוע מחלק בערל'ה. איש מעשים הוא בערל'ה, כזה שאינו חפץ בפרסום, אך ביטולה היא קיומה, והביקוש ההולך והגובר מקרב כל הבסיסים מהדרום ועד הצפון לאוכל חם, שמגיע תמיד בחיוך ועם ליווי מוזיקלי לכל מקום, לרומם את המורל, מרקיע שחקים ורב הביקוש מההיצע. בערלה לא שואל מה ומאיפה, וכל כולו שקוע במלאכת הקודש להשביע נפש כל חי, ומי לנו חי יותר מחיילינו המחרפים נפשם בעבור ארצנו.

וכך בלי לעשות חשבונות, מבוקר ועד ליל עסוק בערלה וידיו רב לו במלאכה. סירים מהבילים, עופות ובשרים, שפע שאין דומה לו, והכל בפשטות ובענווה, הוא המבשל, הוא המגיש, הוא המחייך, הוא – בערלה. החייל של החיילים. אשריהם ישראל.

זק"א חרדים מתנדבים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד