כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
עזות מצח

בית ספר פיטר מורים שלימדו בתוך בית כנסת על "רצח עם של פלסטין"

בית ספר בלוס אנג'לס הדיח מורים שלימדו כיתות א' על 'רצח עם של פלסטין'. בית הספר שוכן בתוך בית כנסת. שני מורים פוטרו, המנהלת יצאה לחופשה. "עשיתי היום שיעור על רצח העם בפלסטין עם תלמידי כיתות א'", פרסמה מורה אחת

בית ספר פיטר מורים שלימדו בתוך בית כנסת על "רצח עם של פלסטין"
כיתת לימוד צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

בית הספר בלוס אנג'לס השוכן בבית כנסת, פיטר מורים מכיתה א' שלימדו שיעורים על "רצח העם של פלסטין". בית הספר הודיע על צעדים "לתקן את הנזק הזה".

שני מורים פוטרו מבית הספר והמנהלת הוצאה לחופשה, כך הודיעה מליסה קפלן, מנכ"לית רשת בתי הספר, במסיבת עיתונאים שהתקיימה מחוץ לבית הכנסת.

היי-וון גרינג, מנהלת בית הספר, העבירה תלונות מהצוות שלה לרב בית הכנסת על דגלי ישראל שנתלו בקמפוס לאחר התקפת חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר, כך לדברי קפלן.

קפלן אמרה שהמנהלת יצאה לחופשה של שבועיים כדי "להתמקד בלימוד כיצד להילחם באנטישמיות וכדי ללמוד מהמקרה הזה".

"אמרתי למנהלת שלשאול מתי הדגלים שלנו יורדו זה כמו לבקש ממישהו ב-11 בספטמבר 2001 (פיגוע בו נרצחו 3000 אמריקאים) להוריד את הדגלים האמריקאים רק כמה ימים לאחר מכן", אמר רב בית הכנסת ברייאן שולדנפריי במהלך מסיבת עיתונאים. הוא הוסיף כי המנהלת התנצלה בפניו, אך "זה לא היה סוף הנושא".

המנהלת הגיבה להשעייתה: "אני מתנצלת עמוקות על השאלות הלא רגישות שלי לרב שולדנפריי והטיפול בצורה לא נכונה במערך האירועים החשוב הזה", אמרה גרינג. "לא הבנתי את ההשפעה של המעשים שלי, ואני מחויבת ליצור סביבה בטוחה עבור כל התלמידים, הצוות והמשפחות היהודיים שלי".

שולדנפריי תהה מדוע תוכן השיעורים לא נבדק, ואמר כי המורים "ניצלו את תפקידם כמחנכים כדי להחדיר לילדים אג'נדה רדיקלית ומעוררת שנאה".

 

 

 

 

 

ארצות הברית אנטישמיות מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד